Part 2

372 13 1
                                    


-Παιδιά ξυπνήστε θα αργήσετε για το σχολείο!Πρώτη μέρα κιολας άντε συκωθητε.
(είπε η μάμα μου ανοίγοντας τις κουρτινες)

-Μαμά αλλά πέντε λεπταα
(Είπε ο Εμμανουήλ βάζοντας το κεφάλι του κάτω απ'το μαξιλάρι)

-Όχι θα αργήσετε,ελατε συκωθητε
(Είπε και έκανα κίνηση πρώτη να κατέβω απ'την κουκετα)

Μόλις συκωθηκα ρώτησα τη μαμά μου.
-Μαμα τι θα φάμε.

-Έλα τώρα ρε Μονικα το νου σου μόνο στο φαΐ είναι.Πηγαινε έχει κάτω έτοιμα τοστ.

Ναι μαμα Ναι το νου μου στο ΦΑΪ είναι.Τς...Βασικά οχι όντως στο φαϊ είναι.ΜΑ ΓΙΑΥΤΟ ΖΩ:)

-Καλά ντε πάω.(της είπα και κατέβηκα τα σκαλιά και πήγα στην κουζίνα)

Κάθησα να φάω σαν χοντρη που ειμαι και βλέπω τον Εμμανουήλ να τρέχει σαν καθυστερημένο της σκάλες και να τον κινηγαει η μαμα να βάλει κάλτσες.Θεε μου γιατί δεν εχω αυτοκτονήσει ακόμα,γιατι;

-Εμμανουήλ έλα τώρα εδώ (Είπε η μαμά φωνάζοντας)

-Πιασε με!(της είπε και της έβγαλε τη γλώσσα).

Αυτά γίνονται καθημερινά στο σπίτι.Ενταξει λογικό όταν έχεις έναν αδελφό τέταρτης δημοτικού.

......

-Μονικα ετοιμη;Είναι ακριβώς!

-Ναι μαμα έρχομαι.(είπα και έκλεισα την εξώπορτα από πίσω μου)

Πρώτη λυκειου φετος, σε άλλο σχολειο χωρίς τους φίλους μου.Μου χουν λείψει ήδη πάρα πολύ!Όλες αυτές οι μαλακιες που κάναμε τώρα είναι πια παρελθόν.Ειμαι έναν μήνα μακριά τους και νιώθω σαν να έχει περάσει τουλάχιστον χρονος.Η Στεφανία με τον Σταμάτη ήταν οι καλύτεροι μου φίλοι απ'το δημοτικό.

....

Εφόσον αφήσαμε τον Εμμανουήλ στο δημοτικό που είναι ακριβώς δίπλα στο λυκειο μας,είπα στην μαμά να φύγει και ότι θέλω να πάω μόνη μου.

-Ωραία αγάπη μου(μου δώσε ένα φιλάκι)
Άντε καλό μάθημα.Θαρθω να σε πάρω στις δυόμιση.

- Ναι μαμα τα λέμε σαγαπω.

Και τώρα ήμουν μόνη.Θημηθηκα την πρώτη μέρα στο Γυμνάσιο.Ακριβως το ίδιο πραγμα..Και κει ήμουν μόνη μου.Παντα μόνη μου ήμουν μέχρι που γνώρισα την Στεφ και τον Σταμάτη.

.....

Ένα γαμημένο στοιχημα!Where stories live. Discover now