Ο θόρυβος αρχίζει να μειώνεται όσο πλησιάζω το σχολείο.Μαλλον έχω παραισθήσεις αυτό είναι όλο.Δεν κοιμάμαι τόσο καλα τα βράδια και σίγουρα αυτό φταίει.
Λοιπόν έχοντας φτάσει έξω από το σχολείο, βλέπω την Μαρίνα η οποία με περίμενε...
-ΓΕΙΑΑΑ
(φωνάζει και έρχεται να με αγκαλιάσει)-Εππ πως είσαιι
(της λεω)-Καλά μωρέ εσυ;
- Και γω μια χαρα.
-Ωραια πάμε λοιπον;;
-Αχνε παμε.
....
Φτάσαμε έξω από την καφετέρια που ήθελε η Μαρίνα να πάμε.Μπαινουμε μέσα και καθόμαστε σε ένα τραπεζάκι στη γωνία ετσι ώστε να χουμε περισσότερη ησυχία.
....
Η ώρα πήγε 7 μισή και με τη Μαρίνα έχουμε αναλύσει τη ζωή μας πριν έρθουμε Καναδά.
Ξαφνικά βλέπω τον Ντίλαν με την παρέα του να μπαίνει στο καφενείο...-ΟΟο κοίτα ποιοι ήρθαν;
(Είπε η Μαρίνα και με κοίταγε κάπως περίεργα)-Ναιπ τους είδα
- Αχ είδα και στο σχολείο πως κοίταγες τον Ντίλαν. Για πες Μονικ τι συμβαίνειιι;
(πολλά συμβαινουν)-Τίποτα δεν συμβαίνει:)
-Καλαα
ΟΠΑ ΠΡΜΝ ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥΥ;ομιτζι ο Ντίλαν έρχεται προς τα εδώ ενώ η παρέα του πηγε να πάρει καφέδες κλπ.
-Γεια σας κορίτσια.
(Αχ μας μίλησε)-Γειαααα
(Λέει η Μαρίνα με ένα χαζοχαρουμενο υφάκι)-Γειαα
(Του ειπα)-Τι κανετε,πως και από δω;
- Να είπαμε να έρθουμε...(λέει η Μαρινα)
-Συνήθως δεν συχνάζουν κορίτσια εδώ.
(μας είπε και κοίταξα γύρω μου,όντως δεν είδα κανένα κορίτσι)-Σιγααα(είπε η Μαρινα)
-Καλά τεσπα σας αφήνω (Είπε και πήγε στην παρέα του)
- τα λέμε (του είπα και μου χαμογέλασε)
Αχ αυτό το χαμόγελο*-*
....Μόλις τελείωσαμε και σηκωθήκαμε για να φύγουμε και να πάμε σπίτια μας.Βγαινοντας έξω κάποιος πιάνει τον καρπό μου κάνοντας με να γυρίσω προς το μέρος του.Ηταν αυτός!
-Ήθελα να σου δώσω το τηλέφωνο μου.Αν χρειαστεις κάτι ως καινούργια εδώ απλά πάρε με.(είπε και μου έδωσε ένα χαρτάκι)
-Ωραια ευχαριστώ..
-Θες να σε πάω γω σπίτι σου;
(ΦΥΣΙΚΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΠΑΜΕ)-Όχι δεν θέλω τώρα να σε βάλω σε κόπο και να αφήσεις την παρέα σου......
(Φυσικά και θελω:)-Ούτος ή άλλος θα φεύγαμε σε λίγο και τα παιδια δεν θα έχουν πρόβλημα.
-Εντάξει αφού επιμένεις
(Αχ επιμενειι*-*)-Ωραια πάω να τους το πω και φύγαμε
-Ναι
................
Με έφερε σπίτι μου.ΜΙΣΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;;ΜΕ ΕΦΕΡΕ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥΥΥΥ.Αχα Άχα πάμε τον χώρο της κοιλιάς.Οχι νταξ είμαι σοβαρό κοπελι.
................