Trandafirii Plang

170 9 0
                                    

-Nu! Nu te rog! Aaa [scream]

Nu..  Nu din nou visul ala.  Nu il mai suport,  mai bine mor decat sa il mai visez.

Alta zi,  alt chin pentru Thea,  o fata normala la exterior insa trecuta prin viață la interior.  Povestea ei nu este chiar lapte si miere,  aproape și-a pierdut viata intr-o tabara,  parintii ei neștiind nimic despre asta.  Acum are 17 ani si a trecut prin viata mai mult decat parintii ei, ea,  inafara faptului ca aproape a murit,  a fost blestemata de o vrăjitoare urbană,  eaa s-a speriat, a incantat ceva legat de diavoli si apoi Thea a inceput sa se simta inchisa in ea,  cu alte cuvinte,  blestemata.  Acum e catalogată drept "ciudata cu flori",  datorita faptului ca e oarecum obsedata de trandafirii rosii.  Ea face saptamanal o incantatie care setermina cu varsarea propriului sange peste un trandafir rosu.

E luni,  o alta zi dechin..  si scoala.  Thea isi ia cartile,  le pune într-un rucsaac si pleaca la scoala, care este la jumatate de kilometru de casa ei.  Pe drum, un baiat cu breton si gluga pe cap ii da un pachetel,  apoi amandoiisi vad de drum. 

-Nu face asta...

-Ce?!  Cine e acolo? Vocea in visul meu... Tu esti,  nu?  Aratate!!!!  Mi-ai distrus viata si acum nu ai bunul simt sa te arati?!?

-Nu aici.. Si nu mai tipa...

Thea s-a uitat in jurul ei si a vazut oamenii uitandu-se urat la ea. O criticau din priviri.

-Judeca-ma!  Numi pasa!  Am fost judecata toata viata si o sa fiu judecata si dupa ce mor!! a tipat ea la o femeie din apropriere.

Ajunsa la scoala sa dus din nou inultima banca,  a scos in caiet si ainceput sa mazgaleasca fețe diabolice,  care mai aveau puțin si o luau si pe ea in iad. Intra profesorul in clasa iar ea aascuns repede caietul vrand sa-l protejeze. 

La sfarsitul orei se duce la etajul 3 al scolii unde nu sunt clase,  dor sali goale unde se depoziteaza scaune. 

-Aratate!!

-Nu o pot face singur...  Spune "diabolic locc destram" in timpce facii o stea in aer..
-Diabolic Locc,  Destram!!

In fata mea a aparut un om..  Dar nu pare a fi om.. Are aripi negre. . Si flacariin picioare..  Asta e.  El e!  El e..

Gandind asta,  Thea a cazut pe jos,  peste cateva secunde trezinduse intre flacari.

-Ce e asta?  Unde sunt?

-In lumea noastra.  a spus o voce fara corp.

-A..  Noastra?

-da. Eu sunt cel pe care lai eliberat. Fiind al doilea cel mai puternic demon, oamenii mau incatusat, asa cum au facut si pe tine.

-adica...  sunt demon?

-nu orice demon.  Cea mai puternica faptura nascuta in foc care a trait vreodata!

Un trandafir apare in fata Theei.

-ăsta e trandafirul tau.  Sufletul tau. Sangele tau.

-imposibil..  Astea sunt cuvintele din visul meu.  De unde stii cuvintele alea!? 

- eu ti le zic in fiecare seara.. Eu sunt "visul urat"  de care esti terorizata.

Printr-un singur semn cu mana,  corpul theei se inegreste,  capata aripisi poate controla focul.

-ăsta e corpul tau,  cel care nu e inchis in viata unui muritor.  Daca vrei sa te intorci in iad invata sa il folosesti.

Spunand acestea demonul dispare lasando pe thea laetajul 3 al scolii......

..............................  To be continue.......................

Nota autoarei
Preferatele mele: mister,  demoni,  sange,  foc si un om care se dovedeste a fi un demon blestemat!!  X.X

Dead Future ||pauza||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum