Lumea Demonilor

43 5 0
                                    

Cele noua porti reprezentau cele noua lumi diferite ale unifersului,  a oamenilor,  a ingerilor,  a demonilor,  a sfintilor,  a mortilor,  a magiei,  a posibilului,  si inca doua luni secundare,  in care traiau cei de rang inalt din lumiile ingerilor si demonilor,  lucifer traia acolo.,  la fel si dumnezeu.

-ce,  unde,  cum,  unde sunt?!  Zise thea dezorientata.

-de ce mama naibii ai fugit asa?!  Acum suntem in mijlocul universului,  unde acesta se imparte in 9 parti diferite.  Treci inapoi in lumea oamenilor!  Zise lucifer mergand ca o pisica prin spatele theei.

Aceasta se speria si sari ca arsa,  ferinduse si analizândui gesturiile lui lucifer. Acesta o lua de brat si o impinse pe una din porti,  dar nu pe cea a oameniilor.  Printr-un pop-hop au ajuns într-o lume întunecată,  plima de vilcani din care iesea lava arzatoare,  in fata lor se ridica un palat negru si impunator,  care se ducea pana dupa norii negri de fum,  thea nu vazu pe nimeni credea ca e singura,  apoi s-a uitat in sus,  si ia vazut,  demoni,  demoni peste tot... Toti erau roșii,  si aveau niste aripi negre demonice care prevesteau raul,  erau ca un nor negru care tinea umbra pamantului.  Lucifer se uita la privirea dezorientata a theei si apoi zise:

-nu iti place lumea mea?

-ce,  cum,  ăăm..  Ba da...  Zise theea incercand sa nu il supere.

In mintea ei era un joc,  un joc al morții.  Demonul,  creatura raului din ea se lupta cu fata timida care isi dorea sa moara.
Lucifer...  Demoni....  Lumea asta..  E lumea necuratului,  nu..  Nu mai vreau...

Aripile ei disparu,  pielea rosie se preschimba într-una albicioasa,  se transformă din nou in fata antisociala care isi ura viata.  Se aseza cu genunchii la piept sperand ca e invizibila,  sperand cap totul a fost doar un vis,  nu..  un coșmar. 

Lucifer privea neintelegand de ce vraja lui nu mai are efect. 
Un om nu poate sta in lumea demonilor,  fata asta a încurcat-o.

Theea urla de durere,  corpul ei in flacari ardea din ce in ce mai mult.  Pielea ei se topea de parca era din plastic,  era pe moarte.  Urletele ei de durere au atras mai mulți demoni care șușoteau privind-o.

-de cauta un om aici?

-bine ca arde inainte sa ne contamineze!

-chemati paza palatului!  E un om!

Lucifer nu schița nimic,  era indiferența vie.

Theea urla plengea gemea si cerea ajutor târându-se spre lucifer.  El nu o băgă in seama si plecă,  lăsând-o in flacari.  Durerea..  Agonia..  Erau insuportabile.  Theea se culcă pe pamantul tare ramanand fara speranta.
Lu.. ci.. fer.......

Gandi asta plangand si ghemuindu-se într-un loc.  Speranta a murit ultima......

.................................... To be continue....................................

Oi de ce TT^TT minte rea,  de ce ai arso pe thea?!  Capu meu gandeste singur..  Am arso pe theeeeaaaaa TT^TT

Dead Future ||pauza||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum