Viitorul e intunecat. Prezentul e sangeros

38 8 0
                                    

Theea ardea.. Hainele einsebfacura negre si aveau gauri care se tot mareau. Mintea ei era zbuciumata total

A plecat... Eu chiar il.. Il iubeam.... Credeam ca ma va ajuta.... Demon... Demon idiot! A cutezat sa nu ma salveze!? Decapitare sc ie pe el!!!!

Corpul theei se irosea din nou inca arzand, capatand din nou aripile si hainele negre, biciul , coarnele simcoada de demon. Un singur lucru avea in plus, un lacat la gat.

Ochii ei deveneau mari si din ei iesea o lumina neagra la fel si din gura

- Eu sunt CEA care va creat! Inchinativa! Fata aceasta OM este incarnarea mea pentru urmatorii o mie de ani, inchinativa ei, slavitio! Va fi o dictatoare mai buna decat mine! Eu am simtit frumusetea iubirii, insa ea e plina de ura datorita ei! O sa gurga sange nevinovat si sange de copil, EA E INCARNAREA MORTII!!

Tonul ei era terifiant iar demonii erau incremeniti, cand discursul sa terminat si ochii si gura ii erau din nou normale demonii sau inclinat infricosati. Theea avea fata  mortii asa cum ziceau Demonii , o fata rosie cu buze ngre si ochi negrii total. Acei cativa care ju squ inclinatbau fost omorati cu onsingura privire. Apoi rasetul malefic al Theei sa auzit in toata lumea demonilor.

-UNDE E LUCIFER?! INGRATUL ALA ARE DE SUFERIT!

Lucifer aparu zburand in fata theei.

-regina mea. Zise lucifer ingenunchind

-"Regina mea, Regina mea" Ingratule! Zise theea lovindul cu biciul. Vroiam sa ma ajuti! SPERAM sa ma ajuti! Si tu ce ai facut?! Ai plecat, asta ai facut!! Theea il lovea din ce in ce mai tare. Ai plecat, ajutandute de picioare! Theea ii taie picioarele. Si ai zburat, cu aripile! Theea ii taie aripile. Si ai zambit! Poti sa zambesti toata viata! Theea ii taie falcile parand ca zambeste. Si stii cevfac acum?! Ati tai capul si il pun in lava incinsa! Theea era gata sa ii taie capul cand sa trezit la marginea unui vulcan. WWAAAAAAAAAAAAAA LUCIFEEEEER!!!!!!!!!!!

Lumea demonilor cadea, negrul osi facea loc, poarta lumii demonilor disparea, Viitorul era unul intunecat pentruntoti demonii, cei care mai sunt in viata. Viitorul nu le surade...........


MUAHAHAAAA AM DEZARSO PE THEEEAAAA!!! cu placere

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 17, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dead Future ||pauza||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum