Demonul a lasato pe thea la etajul 3. Cand sia revenit sa dus acasa si a inceput sa se gandeasca la cele intamplate.
-hm... Sunt urmarita de un demon... Sunt un demon.. Viata mea a fost o minciuna... Vorbesc singura... Ih... DEMONULE!! STIU CA MA AUZI!!! ARATATE IDIOTULE!!!!!!! imi urasc viata... As vrea sa ii pun capat...
Zicand asta a dat cu pumnul in perete, acesta arzand din cauza ca pumnul theei emana foc.
- ce cacat...? O arma letala.. Mana mea e o arma letala.. BRAVO DEMONULE, INSFARSIT AI FACUT SI TU CEVA BUN!
thea sa mai uitat putin la mama ei in timp ce ardea, si apoi isi pune mana la gat, pielea ei arzand într-o durere mortala. Thea strange mai tare si mai tare, pana simte ca totul in jurul ei se prabuseste, sau ea se prabuseste..
Demon's Pov.
Ce copila.. Cum sa se gandeasca la sinucidere cand tocmai a aflat ca e cineva. Credeam ca asta sia dorit toata viata, sa fie cineva, nu un nimic invizibil. Nu multe fete de varsta ei ar face asa ceva, ea chiar e regina noastra. Dar barim mia usurat munca, nu iam zis, dar ca sa fie demon corpul ei uman trebuie sa moara. Sia facuto singura.
Thea's Pov.
Am murit..? Sper ca da.. Ce e aia.. O lumina.. Doamne nu in rai dute.. Em.. Duma in iad, nu as rezistabnici o zi langa domnu cacatului. Stai.. Nu e lumina.. E foc, DA iadu, mersi d.. Em.. Satana.. Sau lucifer sau da in fine... Nici moarta nu pot sa gandesc.
Em.. Ard... Nai ii mor a doua oara... Sau a treia.. Cacat.. Hm.. Zbor.. Asta e casa mea... Si corpul meu.. Si DEMONU ALA DE NIMIC... Stai.. Ce face cu corpul meu?! Nu.. Nu.. Nu face asta!!! Al dracu ma saruta, demon pedofil.. Ma intreb daca mai merge chestia cu mana foc.. Da! Merge, ia sai plesnesc una.
Thea ia dat o palma in flacari peste ceafa, demonul neapucand sa o sarute. Insa el a luato de mana si ia facut corpul sa arda apoi ia bagat spiritul inapoi in corp.
Thea se trezeste brusc, cu o fata de parca vrea sa se razbune.
-IDIOTULE, OI FI TU DEMON DA NU MA SARUTI TU PE MINE PAMPALAULE!!!!
-Nici nu trebuia, stiam ca esti acolo, fiind demon vad fantomele si spiritele, asa ca trebuia sa te ademenesc mai aproape de mine, de asta am facuto.-Prostule...
-ce?-PROSTULE! surdule.
-nu mai fi asa aroganta. Esti vie. Cu placere.
- vroiam sa fiu moarta!!!!!
-adica nu te bucuri ca ai renascut in foc, ca demon?
Si chiar asa era, thea sel uita ciudat ka corpul ei, pielea fiind rosie si fiind imbracata într-o rochie neagra cu un cap de mort. Apoi a simtit o mana mare masiva si rece pe spatele ei, demonul incanta ceva tinand mana acolo. Dupa ce a terminat incantatia, rochia sia schimbat dorma, acum fiind cu spatele gol, și capatand o pereche de aripi lungi, negre.
Thea isi facu din nou mana sa arda si sia atins varful aripilor, acestea devenind niste aripi de liliac mari si negre cu cateva "pene" de foc la baza.
-ei? zise demonul
- numi place! zise thea cu o față de copil razgaiat.
- ce nuti place?!
-rochia asta din secolu 2!!!!
Demonul facuse niste semne prin aer si brusc avea un brat de haine, negre, si de culoarea sangelui.
-fugi, schimbate si nu mai face mofturi!!
Thea fugi pe scari pentru a se schimba iar demonul ramase jos, pe ganduri
Incep sami pierd rabdarwa, daca mai face ca un copil jur ca ii bag lancea lui lucifer in stomac!
Thea cobora repede. Acum era imbracata intrun costum negru de piele, care semana oarecum cu un costum de baie într-o piesa, iar joc avea niste lanturi care legau costumul de cizmele negre de piele pana la genunchi, aripile îi erau stranse la spate, parul, negru, era lasat la voia intamplarii iar in mana avea un bici rosiatic pe care il curand il agata de cureaua neagra din piele creponata de la brau. Arata ca moartea, in sensul bun.
Nu pot sa cred ca a schimbat atat de mjlt insatisarea reginei, baba care nu putea omora a devenit o demonita sexy care pare ca te laomora in chinurj doar cu biciul. Acumtrebuie sa ovad cum omoara, fiind o singuratica nu aremulti prieteni, darstiu pe cineva la care tine.
-bun, acumca teai imbracat putem merge.
-unde?
-la casa lui mike
Pff el chiar crede ca inca imi place de el...? Dupatot ce miafacut? Em.. Defapt nu mia facut nimic.. Si poate inca imj mai placede el.. Dar daca ma pune sa il mutilez, o voi face cu fambetul pe buze.
Gandind asa, thea schiteaza unzanbet sadic sidiabolic si porneste singura spre casa lui mike. Acolo, ii da joz tricoul si incepe salloveasca cu biciul oana la sange. Mike plange si cere ajutor si indurare, insa thea ia un cutit si ii ia pielea de pe spate, acum acestea sangerand hemoragic. Thea ia sange de pe spatele lsuimike si deseneaza stele in cercuri pe peretii camerei in care se afla. Sangele ramas pe manusilecare ii acoperesc ghearele mungi si demonice il linge printro miscare senzuala a mainii, atjnci ajunge si demonul care o vede pe thea stand jos pe un scaun si lingand sangelede pe mana ei si pe mike mutilat si cucarnea la vedere pe spate.
-buna treaba, acum hai in padure.
Thea se ridica senzual de pe scaun si ii lasa demonului putin sange pe abdomenul bine facut. Apoi zboara amandoi catre padure.
Acolo thea vede un grup de fete cunoscute. Face un semn cu mana in aed si ii apar in fata niste sageti si un arc. Apoi trage fiecarei fete cate o sageata in cap, mai putin uneia pe care o prinde, iieaga o franghie de gat iar celalalt capat il ia easi, boara cat mai sus, fata fiind agatata de capatul celalalt. Thea sta atat de mult in aer incat gatul fetei cedeaza iar capul si corpul cad separat pe pamand, demonul doar stand si uitanduse.
Thea zboara inapoi pe pamant si il intreaba pedemon:
-sti ce ju miai zis? Cum te cheama! Oi fi tudemon da ai si tu unnume.
-lucifer. zice demonul autoritar
Imposibil, lucifer, mana dreapta a lui satan, in persoana.. E singurul demon de care mie frica, am citit povesti cum ca pacaleste muritorii ca apoi sa le bea zufletul, trebuie sa plec de aici.
Thea o lua repede in zbor, iar lucifer dupa ea. Pentru thea era o cursa pe viata si pe moarte, pentru lucifer era doar un raid de rutina. Thea atinse in cateva minute viteza luminii, si disparuse. Acum era in mijlocul universului, langa 9 porti...
...............................
Nota autoarei
Prea taree, nu stiu cum arata thea la voi, dar pentru mine e ceva de genu bad sadic girl cu pielea rosie. Iar lucifer un Musculos cu pielea rosie si coarne de capra :)) (capra fiind in rrecut un animal comparat cu satana)
CITEȘTI
Dead Future ||pauza||
ParanormalPovestea unei fete cand viitorul ei se duce de râpă total..