My Hero Suga pt.6

78 6 0
                                    

Skip waktu balik
BBG jalan bersama-sama tetapi BTS xde sbb diaorg ade perjumpaan football dgn Mr.Bogum..Tiba2 Blackpink menghalang BBG.."Eee pahal korang ni?!Dh xde kerja ke nk kacau org dari tadi?!Tak boleh nmpk kitaorg bahagia ke ha?!"marah Hyera.."Nk biar korang bahagia?Mmg xlah kitaorg nk tgk korang ni merana sbb rampas BTS drpd kitaorg"balas Jisoo.."Eee ape masalahnye ha?!Dh BTS xnk dkt korang terima jelah"selamba Yoori..Jennie geram terus menolak Yoori tapi sempat disambut oleh Suga.."Woiii pahal korang kacau BBG ha?!"marah Rapmons.."Asal kau nk bela sgt yeoja2 kampung ni ha?"balas Jennie.."Yeoja kampung?!Weyy mulut tu jgn biadap sgtlh pabo!!"marah Hyunnie lalu menolak Jennie.."How dare you bitch?!"marah Rose dan ingin melempang muka Hyunnie tapi dihalang oleh Jhope, "Don't touch my baby bitch"ujar Jhope lalu menepis tangan Rose.."Kau sanggup panggil kiteorg bitch sbbkn perempuan2 xgune ni?!"marah Lisa.."If dia yeoja kampung pun xde kacau life kau lh pabo!!"marah suga..Yoomin & So Min menuang air mineral dkt kepala Blackpink members.."Itu sbb kau panggil BBG yeoja kampung bitch"sinis Yoomin.."Korang bernasib baik sbb aku xmalukn korang depan students2 school ni"sampuk So Min.."Wow my baby is daebak"teruja Jin.."Im proud with you baby"ujar jungkook lalu mengusap rambut So Min.."Jap2 xcukup"sampuk Hyera lalu menuang lagi air kemuka mereka, "Perfect!!"ujar Hyera.."my baby so naughty"sampuk Taehyung lalu mengusap pipi Hyera.."Dh jom pegi dari sini guys"ujar Jimin..BTS & BBG pun berlalu dari situ sambil menggelakkan Blackpink..

#ToBeContinueGuys
#PleaseRead&Vote
#LoveYouGuys
#BTS♡BBG

My Hero SugaWhere stories live. Discover now