My Hero Suga pt.14

44 5 0
                                    

Di Bilik BTS & BBG
"Mane korang pegi selama ni?"tanya Rapmons..BBG hanya tertunduk kerana takut kena marah.."Org tanya jwblh!?"marah Jin.."Xpyhlh marah2 tanyelh elok2"bengang Hyera.."Haihhh oky knp korang pegi Jepun?Tanpa bagithu kitaorg plk tu?Apa salah kitaorg dkt korang?"tanya suga sambil pandang Yoori yg tertunduk.."Diaorg nk teman Yoori pegi buat appointment dkt sini untuk penyakit kanser yoori tu..Patutnye Yoori pegi sorang2 tapi diaorg nk teman jgk"tipu Yoori [BBG xnk bagithu yg psl chat tu sbb diaorg yakin kalau BTS thu BBG akan ade bodyguard and diaorg dh xleh keluar rumah] "Asal kau xnk bagithu Suga or members yg lain ha?!"sampuk Jhope pulak.."Jhope xpyhlh marah yoori kitaorg yg nk ikut bukan yoori yg paksa and lagi satu dia try nk bagithu suga tapi korang asyik busy je"geram Hyunnie.."Habistu nk salahkn BTS lah?Mcm tu?"balas Jimin.."Xckp pun ni salah korang"selamba Yoomin.."Dh lh jom bla menyesal kitaorg pegi konsert korang!!Kalau aku tahu jadi mcm ni sumpahlah kitaorg xnk jumpe korang!!"marah So Min lalu meninggalkan BTS diikuti BBG yg lain..Jungkook and BTS yg lain terkejut dgn kemarahan So Min & BBG..

Di Hotel [BBG POV]
"Aku menyesal lh jumpe diaorg kalau aku tahu aku biarkan je Taehyung tu merana cari aku"marah Hyera lalu duduk disofa ruang tamu.."Aku xsangka yg diaorg akan marah kita smpai mcm tu sekali"nangis Yoori.."Dh lh xpyh pikir psl diaorg buang mase je"sampuk Hyunnie lalu duduk disblh yoori untuk memujuknye.."Aku benci diaorg!!Aku xnk tgk muka diaorg dh lps ni!!Pabo Namja!!"bengang Yoomin.."Dh lh jom kite pegi jalan2 or pegi pantai hilangkan stres"sampuk So Min lalu keluar drpd hotel tu diikuti yg lain..

BTS POV
"Knp korang marah diaorg smpai mcm tu sekali?Kesian diaorg kene marah"ujar Rapmons.."Mmg patut pun diaorg kene marah degil sgt"innocent Jin.."Ye aku tahu diaorg salah sbb pegi tanpa bagithu kita semua tapi diaorg pegi bersebabkn?So kita xperlu nk marah diaorg"balas Rapmons.."Tapi patutnye diaorg bagithu kita bukan diam"balas suga pulak.."Yes i know but diaorg pegi sbb nk teman yoori kn?Hyunnie pun ckp yg diaorg try nk bagithu tapi kita asyik busy ape semua"bals Rapmons.."Alaa tu semua alasan diaorg mmg dh xsyg kita sbb tu tinggalkn kita"bengang Jhope.."Jung Hoseok minchigaseo?!"marah Rapmons..Jhope hanya terdiam kerana takut leadernye marah.."Dh lh aku malas nk ckp pasal diaorg"balas Taehyung.."Kook malas nk ckp psl ni dh biar jelah ape nak jadi lps ni"balas Jungkook and terus bla drpd situ.."Haihh degil betul lh korang ni"keluh Jimin..

BBG POV
Diaorg jalan2 dkt Pantai Okinawa untuk hilangkan stres.."Hahhh tenangnye jalan2 dkt sini"ujar Hyera lalu mendepakan tangannye.."Baby cepatlh keluar nanti mommy blh bwk baby jalan2 dkt sini"ujar Yoori lalu mengusap perutnye.."Mian baby sbb eomma baby xdpt jumpe appa harini dpt jumpe pun skjp je"sampuk Hyunnie pulak.."Dh lh xpyh ckp pasal namja pabo tu buat sakit kepala je"bengang Yoomin.."Jom main air jom!!"jerit So Min lalu menyimbah air pantai tu dkt BBG..BBG yg lain terkekek-kekek lari sbb So Min simbah air diaorg pun ikut simbah sekali tapi simbah dkt So Min [kesian baby dl perut sbb dpt eomma2 yg sakai mcm ni HAHAHAKS]

BBG & BTS sbnrnye rase bosan sbb pasangan memasing xde dgn diaorg tapi diaorg buat2 xkesah je..

#TO BE CONTINUE
#PLESAE READ & VOTE
#L.O.V.E

My Hero SugaWhere stories live. Discover now