My Hero Suga pt.9

63 6 0
                                    

Seminggu kemudian
(Oky part yg ni korang imagine yg BBG tu idol dkt BigHit gak and hari nie diaorg start balik comeback diaorg)

BTS & BBG jalan bersama-sama masuk kedalam BigHit and ramai staff2 diaorg ucapkan tahniah ape semua siap ade yg bagi hadiah lagi yahooo.."welcome back BTS & BBG!!!!"ujar Pd-Nim.."Nae annyeonghaseyo pd-nim"bow BTS & BBG.."How life after married our boys??"tanya pd-nim.."ofc lh seronok pd-nim apelh soalan saem ni"balas balas Jin.."Good and korang berdua ade lagu comeback tau BBG lagi 2 hari kita pergi shooting mv"balas pd-nim.."Yeahhhhh comeback!!!!!!"jerit BBG teruja.."Hishhh happy sgt ni"sampuk Rapmons.."Mestilh happy nk comeback kot"balas Hyera.."Hmmm lps ni busy lh yoori kan?"keluh suga.."Alaaa awk jgnlh sedih2 bukannye nanti saya lupe dkt awk pun kalau saya busy"balas yoori lalu mengusap pipi suga manja.."Huwaaaaa nanti chagi kite busy!!!"jerit Jhope & Tae serentak.."Yahhhh dh besar kot perangai still mcm budak2 knp??"geram Hyunnie.."Tae syg, awk ni comeback je lh bukan saya nk lari rumah pun"pujuk Hyera.."Lps ni dh susah nk manja2 dgn awk"manja Yoomin.."Sokey lh awk, saya faham awk akan busy lagipun saya pun idol mestilh saya faham"balas Jin lalu mengusap rambut Yoomin.."Awkk~~Jgn lh tinggalkn saya please"gedik jungkook sambil mengoyang-goyangkan tangan So Min.."Eee awk ni ngada2 lh, saya nk pegi comeback je pun bukan berperang"bengang So Min.."Eee gediklh korang ni masalahnye bini2 korang ni nk buat comeback je bukan berperang"sampuk rapmons.."Enthnya nanti kalau BTS comeback pun kite akan busy jgk enth2 lagi busy drpd BBG comeback"bengang Jimin..Pd-nim dan staff2 BigHit hanya tergelak melihat gelagat BTS & BBG..

Skip BBG comeback
"Yeahhhhh today is BBG comeback!!!!"teruja Hyera.."Yes im so excited to make our mv yahoooo"sampuk yoori.."Okyy girls let's go to our mv place"ujar Pd-nim.."Nae pd-nim!!"balas BBG.."Girls let's go!!"ujar Hyunnie & Yoomin serentak.."yes let's go guys"sampuk So Min

*skip lps shooting mv*
BBG tgh tgk mv diaorg dekat dlm dorm diaorg..Tiba2 ade suara kak limah menyampuk, "Haaa buat ape tu ha?!"ujar Rapmons.."Hishh kau ni joon cubelh sapa tu elok2 sikit ni x mcm penyamun tau"geram Hyera.."Korang tgh buat ape tu??"tanya Jin.."Mv comeback BBG"balas Yoori..Suga ddk disblh Yoori, "Dh keluar ke?!Wahh nk tgk"teruja Suga.."Hmm blh je jom lh"balas Hyunnie..BTS & BBG tgk mv bersama-sama..Tiba2 Yoori berasa pening, "Yahhh Min Yoori gwaechana?!"risau Yoomin..Yoori pengsan and diaorg semua terus kelam kabut mcm perompak masuk rumah..Suga terus dukung yoori gaya bridal style..BTS & BBG pegi ke hospital Seoul..

*bersambung*
#ToBeContinueGuys
#PleaseRead&Vote
#LoveYouGuysMuahhhh

My Hero SugaWhere stories live. Discover now