My Hero Suga pt.18

45 7 0
                                    

Di Dorm BBG & BTS

Hyera & Taehyung POV

Hyera tgh tidurkan anaknye tetiba V dtg ddk sblh dia, "awk pergi mane selama 4 tahun ni?"tanya Taehyung.."Aku pergi mane pun xde kene mengena dgn kau lah"selamba Hyera..Taehyung agak terkejut dgn cara percakapan Hyera tapi dia buat2 tenang je, "Knp awak cakap dgn saya mcm tu?"tenang taehyung.."Knp aku ckp macam ni sbb kau anak aku matilah kalau bukan sbb kau,aku dh ade anak perempuan tau!!Aku Benci Kau lah Pabo!!"marah Hyera and Ki Hyun yg tgh tidur terus menangis.."Syg eomma kat sini jgn nangis syg"pujuk Hyera lalu mendukung Ki Hyun yg tgh nangis.."Eomma Ki Hyun terkejut eomma marah appa tadi"ngadu Ki Hyun.."Mian syg dh tidur balik eomma teman oky?"balas Hyera and dia baringkan Ki Hyun diatas ribanya.."Dh lh keluar sane aku xnk tgk muke kau"balas Hyera and Taehyung dgn berat hati pun keluar drpd bilik tu walaupun hatinye tak sanggup.."Mianhae oppa hyera terpaksa sbb hyera still xleh lupe yg oppa dating dgn Jisoo, mianhae prince eomma sbb nk jauhkan kamu drpd appa"tangis Hyera lalu mengusap pipi anaknye..

Yoori & Yoongi POV
"Yongjin meh lh sini tidur dari tadi asyik bukak youtube je xelok tau untuk minda Yongjin tau"ujar Yoori.."Ala eomma ni Yongjin tgh tgk baby shark dgn appa ni"rengek Yongjin yg tgh ddk diriba suga.."Yongjin pergi tidur dulu pastu nanti lepas yongjin bangun kita tgk balik blh?Kesian eomma penat nanti jaga sweety"pujuk suga.."Alaa~Hmm okylh yongjin tidur dulu nanti lepas yongjin bangun kita tgk balik yaksok?"balas Yongjin sambil mengeluarkan jari kelingkingnye.."Nae yaksok dh pergi dkt eomma sane"balas Suga lalu membuat pinky promise dgn yongjin.."Yeahhh syg appa oky lh yongjin pergi tidur dulu"balas Yongjin lalu mencium pipi suga and terus pergi kearah yoori, "Eomma yongjin dh ngantuk ni yongjin nk tidur lh"rengek Yongjin.."Tadi eomma ajak xnk ni nk plk"gelak yoori.."Kalau xtidur nanti appa xnk tgk baby shark dgn Yongjin so yongjin kene tidurlah"balas Yongjin sambil tersenyum gummy smile dia [Sebijik mcm smile Yoongi yg nmpk gusi dia tu] Yongjin terus baring diatas katil sambil memeluk bantalnye..Yoori terus mencium dahi anaknye yg sudah tertidur sambil tersenyum.."Awak..."panggil suga..Yoori buat xendah je and terus keluar drpd bilik tu..Yoongi terus menangus dgn layanan yoori terhadapnye..

Hyunnie & Jhope POV
"Awak still marah saya ke hyunnie?"tanya Jhope..Hyunnie yg tgh main dgn Haneul terus memandang ke arah Jhope, "Buat ape saya nk marah awak?Awk xde salah pun dgn saya kalau ade pun saya dh maafkan"balas Hyunnie lalu tersenyum.."Terima kasih awak"balas Jhope lalu memeluk Hyunnie.."Same2 hmm awak saya mintk maaf erk sbb saya tinggalkn awk sesorang selama 4 tahun tu saya nk hilangkan stres"balas Hyunnie.."Gwaechana chagi oppa faham"balas jhope.."Eomma haneul ngantuklah haneul nk tidur"sampuk Haneul sambil menggosok matanye.."nae kkaja tidur"balas Hyunnie lalu mendukung Haneul and letak dkt atas katil..Hyunnie pun baring sblh Haneul sbb Haneul ni dia takut bila xde org tidur sblh dia.."Huwaa oppa ngatukalh"balas Jhope and baring sblh haneul so haneul tersepit diantara Jhope and Hyunnie [Kesian]

Yoomin & Seokjin POV
Yoomin & Jin tgh main dgn Yoonjin.."Thanks awak sbb xmarah saya"ujar Jin.."Gwaechana lagipun bukan salah awak pun saya yg salah patutnye saya yg mintk maaf bukan awak"balas Yoomin lalu meletakkan kepalanye atas bahu Jin.."Takpelh kita jadikan semua ni sbgai pengajaran di masa yg akan datang oky?"balas Jin.."Nae oppa hmm oppa dukungkan yoonjin blh x sbb dia dh tertidur tu penat sgtlh tu main dari tadi"balas Yoomin..Jin terus mendukung Yoonjin yg tertidur disofa..Lastnye yoomin and jin pun tertidur sbb penat menjaga yoonjin..

Last So Min & Jungkook POV
Hyun Gi dh tidur sbb penat sgt main dgn Yoonjin & Haneul tadi manakala So Min sedang bermain phone sbb dia malas nk layan Jungkook.."Awk nk ape2 tak?Saya blh ambikkan"ujar Jungkook.."Aku xnk dh lh aku nk turun bawah kau tgkkan Hyun Gi erk?Jgn tinggalkan dia sesorang"balas So Min tapi dihalang Jungkook, "Awk masih marahkan saya ke?"tanya Jungkook.."Kau nk aku maafkan kau dgn ape yg kau dh buat dkt aku 4 tahun lepas?Sorry go to hell!!Aku xkn maafkan kau walauapapun yg jadi"marah So Min and terus tinggalkan Jungkook didalam bilik..Jungkook yg duduk disblh Hyun Gi mengalirkan air matanye, "Oppa akan buat chagi maafkan oppa and oppa nk mintk maaf sbb abaikan chagi dulu"tangis jungkook and lastnye jungkook tertidur disblh Hyun Gi..

Author POV
Yoori ddk dkt ruang tamu and tetiba So Min ddk sblh dia, "Kau tgh tgk cerita ape ni?"tanya So Min.."Legend Of The Blue Sea lh bosn ddk dlm bilik tgk muka mamat ngek tu"balas Yoori..So Min & Yoori tgh tgk movie dkt dorm diaorg tetiba bunyi loceng berbunyi and So Min terus bukak pintu, "GOT7?!Yahh Bogoshipoe!!"jerit So Min and Yoori terus pegi kat pintu bila dgr nama GOT7.."Weyy bila korang balik sini?Ingat dh lupe kitaorg"teruja yoori.."pandailah kau, korang tu yg lupe kitaorg asal dh smpai korea xnk bagithu?Risau tau aku"bebel Yugyeom.."Elehh bukan sengaja pun kitaorg lupa lah"selamba yoori.."Mane yg lain?"tanya JB.."Dkt atas tidurkan anak diaorg"balas So Min..Yoori,So Min and GOT7 pun berborak dkt dorm diaorg and kebetulan suga hendak turun terkejut bila ade GOT7, "Ape hubungan BBG dgn GOT7 erk?Rapat betul diaorg tu"pelik suga and dia naik atas semula sbb xnk terkantoi..

#To Be Continue
#Please Read & Vote
#Love You Guys Muahhh

My Hero SugaWhere stories live. Discover now