Berfin'in ağzından
Ceren bu şekilde bağırınca kan beynime sıçtı. Evet sıçramadı arkadaşlar, sıçtı. Yuva kurdu oraya. Melis bir şeyler mırıldanıyordu. Ama şu anda onu dinleyemeyecek kadar sinirliydim. Can ve Uğur onun arkasında duruyorlardı. Sanki 'Ajdar en sevdiğim şarkıcıdır ve Rihanna onun yanında hiç bir şey.'demişiz gibi baktı. Bir de onlara hesap verecektik.
"Kalk yerimden dedim sana!" Hemen lafa atladım. Çünkü Melis konuşursa ağlayacaktı.
"Evet, dedin. Aferin sana. Büyük başarı."
"Arkadaşın dediğimin farkında değil ama heralde tatlım."dedi Melis'e bakarak.
"Yoo farkında, ama konuşursa amına koyar. O yüzden şimdi siktir git!"
Uğur ve Can, Ceren'i iterek yerlerine geçtiler. Can, Melis'in omzuna hafifçe vurdu, yerine geçti. Uğur sadece gülmekle yetinerek yerine geçti. Ceren onlara yavşarken, ben de Melis'in moralini düzeltmeye çalışıyordum. Uğur birden sevgilim gibi bir şey diyerek Melis'i dürttüğünde şaşırarak arkamı döndüm. Melis de dönünce Uğur konuşmaya devam etti.
"Kim bu orospu?" Evet arkidaşlar bizde sürtük yoktur. Direk orospu deriz. Melis,bana bakınca konuşmamı söylediğini anladım.
"Eskiden en yakın arkadaşlarımızdan biriydi. Sonra yavşağın birini Melis'e ayarladı, sonra da ayırdı ve kendisi çıkmaya başladı." Gözleri büyüdü ve Ceren'e dönüp,
"Sevgilimi rahat bırakmazsan seni sikerim orospu çocuğu!"dedi.
"Ne zaman müsaitsen beklerim canım, Melis seni de mutlu edemediyse benim yanıma gelebilirsin."dedi ve gitti.
Oha.
Oha.
Oha.
***
Okul bitmişti. İlk gün olduğu için yeni gelenlerle tanışıp serbest bırakmışlardı. Biz de boş kaldığımızda olayı detaylıca anlatıp seçkinin fotoğrafını gösterdik. Kayıtlı değil arkadaşlar, yanlış anlamayın. Facesinden yani.
Şu anda okulun yanındaki parka gittik. Oyun parkı değil. Yürüyüş parkı. Kamelyalardan birine oturduk ve yemek yedik. Ardından da evlere dağıldık. Bilgisayarı açıp How I Met Your Mother izledik. Sonra da uyumak için odamıza gittik.
Yatmadan önce her zaman mal mal şeyler düşünüp, keşke şunu söyleseydim diye kendime ana bacı sövmek en büyük hobim olduğu için geleneğimi uygulayıp uyudum. Bu hareketi o orospunun yanına kalmayacaktı.
Arkadaşlar! Biliyorum bu hikaye daha çok yeni. Ama hikayenin bu kadar çok görülmesine rağmen, hiç vote olmaması normal değil bizce. Bu kadar vicdonsız olmayın kamkiler. Sanki bir yıldıza bastığınızda, cebinizden mi eksiliyor? Lütfen hikayemize destek ver. Yıldız elinizin hemen altında. Bir parmak uzaklığında. Bizi mutlu etmek de öyle. Eğer hikayeyi beğenmediğiniz için vote vermiyorsanız, bunu mesaj olarak atabilirsiniz. Ona da üşeniyorsanız yorum yapın, please.