Live Love Laugh

32 0 0
                                    

Alles in dit boek is fictief dus verzonnen

INLEIDING

Hey familie en andere mensen die dit lezen,

Zoals jullie weten heet ik nog steeds Lisa Lucia Lorens of te wel LLL. Ik ben nu ik dit schrijf 19 jaar, de meeste mensen beginnen geen boek over hun leven op hun 19e. wow dat klonk raar en erg serieus.. maar goed het gaat er wel over. ik heb de titel 'Live Love Laugh' op de voorkant van dit boekje geschreven, want dat is mijn "levensmotto". eigenlijk doe ik pas aan levensmotto's sinds, ik denk, 6 maanden, maar ssst niet door vertellen. de reden waarom ik dit voor motto koos was als eerste reden  omdat het uit drie L'en bestaat, net als m'n naam. goede reden, I know. toen ik eenmaal dit motto had, begon ik het in te vullen in mijn leven.

Live staat voor mijn in verhouding tot de meeste mensen korte leven. Leg ik later wel uit.

Love staat voor Damin, we zijn nu rond de 2 jaar samen. ik houd van je als je dit leest en je weet dat ik van je houd. jij bent een van de redenen waarom ik dit boek schrijf, dan ken je me door en door en heb je iets persoonlijks van mij voor als ik dood ben.

Laugh staat voor mijn optimisme en rare humor die de meeste mensen niet snappen.

ik gebruik de woorden de meeste mensen vaak omdat ik niet als de meeste mensen ben. maar dat zal je nog wel merken.

maar goed ik leef dus relatief kort, om alles even op een rijtje te zetten: de dokters vertelden me vorige week dat ik nog 2 maanden te leven heb, vanwege dat alle medicijnen niet werken op mijn Lisaritus. Ja ik vernoem mijn ziekte naar mijn naam, reden: ik ben de enige in de hele wereldgeschiedenis die een lichaam heeft die tumoren maakt, die een soort van magneten zijn voor een stof in je cellen die ervoor zorgt dat je geen staart hebt/krijgt. zie je wel! ik ben weer niet als de meeste mensen;-) o yeah, denk ik? dus als je die magneten weghaalt krijg ik een staart. dat wordt moeilijk broeken kopen en passen xD, broeken kopen lukt nog wel dan knip je gewoon een gat in de broek. een staart slaapt denk ik ook niet lekker dan ben je verplicht om als je van je linkerzij naar je rechterzij wilt rollen om dat te doen via je buik. kan ik dan ook aan die staart hangen en in bomen hangen of eten pakken met mijn staart? of heb ik een verkeerde soort staart in mijn hoofd? ik heb zo'n lange, op het eind gekrulde apenstaart in mijn hoofd.

maar goed ik dwaal weer eens af, de dokters kunnen het verwijderen maar hebben voor mij besloten dat ik geen staart wil hebben en dat ik blijkbaar vind dat een staart niet in deze "ver ontwikkelde wereld" past. maar goed dat hebben de doktoren gewoon voor mij besloten. ik ben volgens mij een beetje koos meningloos in het ziekenhuis xD. en nog de meest medische reden is omdat het zo veel tumoren zijn, hangen er te veel risico's aan een operatie en ze blijven terug komen. dat weten ze want aan het begin hebben ze er 1 geprobeerd weg te halen, mar dat is mooi niet gelukt!

gevolg dat de tumoren niet weg wordt gehaald: ik heb overal mooie grote knoppeltjes die goed zichtbaar zijn. dus dat is altijd fijn. (note the sarcasm) en die knoppeltjes zijn dus ten eerste lelijk en ten tweede ze zitten in de weg voor organen. de dokters hebben van alles geprobeerd, maar geven het op.

dus nog 2 maanden, ze raden me aan om elke dag te leven alsof het mijn laatste is. maar dat vind ik zo'n pessimistische gedachte, alsof ik elke nacht dood ga. dat ben ik niet van plan :-) maar goed ze zeggen dat je naar dokters moet luisteren dus mijn dagen bestaan uit:

- in dit boekje schrijven

- met familie en vrienden rondhangen

- chocolade eten. ik ben verliefd op chocola (ook op jou Damin)

ik beschrijf in dit boekje mijn leven vanaf mn 0 tot nu. en daarna ga ik het publiceren en wordt ik een beroemd schrijfster en heb ik een kasteel met allemaal diertjes rondlopen zoals geitjes en lammetjes die voor eeuwig lammetjes blijven. en vlieg ik van de ene plaats naar de andere. heb ik suikerspinbomen, een chocoladerivier en gras dat naar lolly's smaakt. en zijn Damin en ik getrouwd en zijn we samen oud en leven we eeuwig door en gaan we samen tegelijkertijd dood, zodat we niet kunnen rouwen. O, en ik heb dan een witte eenhoorn net blauwgroene lichtgevende manen en staart met een hoorn die ook licht geeft. en kan ik met mijn vingers knippen. is het lang leve de lol, krijg je chocola als ochtend-, middag- en avondeten. en BACK TO THE REAL REALISTIC WORLD. al hoewel het zou wel leuk zijn, als..

ik schrijf op wat ik kan herinneren van verhalen, gevoelens en wat me gewoon is bij gebleven. dus dit wordt mijn boekje vol geheimen MHUAHAHAHA. goed als iemand dit leest denkt hij/zij vast: dafaq?? in ieder geval dat zou ik denken als zo'n Weirdo met hoofdletter W begint over van alles en nog wat en wat misschien nou ja niet heel echt maar een klein beetje niet realistisch is. al hoe wel ik zou best willen dat lammetjes voor eeuwig klein bleven. en dat ik altijd chocola mag eten.

om dit boekje toch een ziekenhuistintje te geven schrijf ik elke dag erbij op welke dag het geschreven is en een verhaaltje over hoe ik me voel en zo. ik denk niet dat ik dan vaste onderwerpen heb maar gewoon waar ik zin in heb. dus daar begin ik vandaag dan maar mee:

gezondheid: 5 zou ik zeggen, ik voel me redelijk oké. maar ik kan geen hoog cijfer geven omdat ik eigenlijk gewoon doodziek ben.

gebeurtenis: in dit boekje beginnen met schrijven! Jeeej!

bezoek van vandaag: Damon en mijn moeder. en de doktoren maar dat is normaal.

ik schrijf in dit boekje zo vaak mogelijk, maar soms ben ik zo ziek dat ik er gewoon letterlijk niet in KAN schrijven. en soms doe ik ook nog wat anders leuks, of heb ik geen zin.

de hoofdreden dat ik dit schrijf is: tromgeroffel.

dat mensen mij niet vergeten, dat jullie mij snappen en dat ik dood ga zonder geheimen.

geschreven op: 23-5-2012

Live Love LaughWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu