klas 1&2 (13-14 jaar oud)

10 0 0
                                    

Ik herinner me de middelbare school als een leuke tijd maar wel met huiswerk dat je strot uiteindelijk uitkwam. :-) ik deed VWO net als Zara. maar we zaten niet bij elkaar in de klas.

dus daar kwam ik dan aan in een onbekende grote klas genaamd A1D. wat stond voor VWO 1 klas D. ik kende helemaal niemand, niet eens via-via. mijn rooster was oké, ik moest altijd vroeg opstaan maar was daardoor ook vroeg uit. de leraren waren oké, voor hoever leraren oké konden zijn. mijn klas was aardig, er werd helemaal niet gepest, ik dus ook niet. ik was daar eerst wel bang voor, zelfs de popiejopies verlaagden anderen niet! het was echt ik denk een van de leukste klassen ooit. er waren geen tot nauwelijks groepjes en iedereen ging met iedereen om. wel had je populaire en niet populaire maar dat houd je ik denk wel altijd.

op de 1e schooldag deden we een kennismaking rondje. bij het rondje kennismaking werd ik verliefd. ik werd zoals ik denk elk ander meisje verliefd op de jongen die dit zei: "Hallo ik ben Damin, je spreekt mijn naam uit als de snoepwinkel 'Jamin', maar dan met een D, dus niet op zijn Engels. en ik houd van het snoep van de Jamin." en toen glimlachte hij lief , 'de vonk sloeg over'. ik moet toegeven dat Damin populair was en ik niet. het begon met gewone verliefdheid, die zich alleen maar in dromen uitte maar toen ik 14 was werd ik een stalker. Sorry Damin dat je dit moet lezen. ik maakte een plakboek met als titel: '<3 Damin'. het plakboek bestond uit 14 pagina's. alle bladzijden waren vol met foto's en wat ik zo leuk aan hem vond. ik was erg, I know. maar ondanks het gestalk zijn we samen, jeeeej! leve het stalken, oké ik moet toegeven ik denk dat als je dit had geweten op je 16e dat je me niet leuk vond, maar een beetje creepy. ik schaam zo dat jij dit gaat lezen, tenzij je dit stuk overslaat. maar goed ik had beloofd dat ik er alles in zou zetten en dat dit een boek werd vol met geheimen. nou dit is zo'n 'geheim'.

ik werd bevriend met Carm. we waren allebei aan het kwijlen als we de naam Damin hoorden. ja ik was verliefd, voor mocht je het niet doorhebben. Carm was een stil, verlegen, trouw meisje. het jammere was dat ze in de tweede naar havo ging en ik niet en Damin bleef ook op VWO. Carm en ik praatten over van alles en nog wat. maar in de tweede zag ik haar veranderen, ze werd een bitch. jammer genoeg want ze was zo'n lief meisje. daardoor was de vriendschap ook voorbij. in de tweede had ik niet echt een echte beste vriendin, maar ging ik gewoon met iedereen om. in deze 2 sprak ik heel weinig met Damin want dat durfde ik natuurlijk niet:-).

Je vraagt je nu vast af hoe mijn vriendschap met Zara was. en als je dat je niet afvroeg, doe het dan nu hardop.

in de eerste spraken we nog vaak af, maar uiteindelijk werd het steeds minder. ik had het zelf namelijk heel moeilijk met het bij blijven van huiswerk en goede cijfers halen. bij Zara ging dat allemaal makkelijker, LUCKY HER. zou ze soms een.klavertje 4 geplukt hebben? of een hoefijzer op haar kamer hangen met de uiteinden wijzend naar boven? of heeft ze een konijnenpoot, dat zou zielig zijn. of heeft ze haar geluksnummer in haar lievelingskleur in het groot op haar deur geverfd hebben? of is zij gewoon the lucky one? maar goed omdat ik het dus zo druk had met school buiten school, lekker ingewikkeld wie snapt het nog? en binnen school had zij het druk met haar vriendinnen en ik met mijn klas, verwaterde onze vriendschap, jammer genoeg ik vond namelijk echt heel leuk toen ze een week geleden ofzo langs kwam. waarom noemen ze het eigenlijk verwateren? ik bedoel we zijn beide op het land en er komt echt geen water tussen ons in en zo wel dan pakken we onze eenhoorns en lopen we naar elkaar toe via een chocoladeregenboog. of nog zoiets dat je iets dood laat bloeien. hoe kan je iets laten bloeien als het dood is? of hoe kan iets dood zijn als het aan het bloeien is? IK.SNAP DE LOGICA NIET. maar goed die keer dat ze langs kwam was dus de eerste keer dat we elkaar spraken in een jaar of 5/6. maar ik vond het een fijne gedachte dat zij nog haar vriendinnen had en dat ze niet alleen was, wat ik ook niet had verwacht eigenlijk. ik bedoel ze is zo lief dan MOET je toch wel vriendinnen hebben?

ik ben nu al beter in back to the point komen als ik afdwaal dan eerst. PARTYY !!! ik voel me afdwalen binnen 3,2,het is al zover. wat voor feestje zou dat dan zijn? een afscheidsfeestje voor de 'back to the '? of een vrolijk feestje met eenhoorns en chocolade omdat ik eindelijk niet constant afdwaal en als ik afdwaal dat ik weer eerder 'terug' ben. ik zelf zou dan een zwemfeestje geven als ik er een feest om moet geven, niet dat ik niet van feestjes houd. maar toch ik SNAP ergens niet waarom ik een feestje zou moeten geven. waarom zei ik eigenlijk PARTYY? ik bedoel wat is het nut om PARTYY te zeggen en daarna af te dwalen? wilde ik soms gewoon ergens in mij stiekem gewoon afdwalen. stoute ik! maar goed ik denk dat ik het afdwalen maar laat stoppen.. maar ik... NEEEEEE

en er is nog een kort moment dat ik herinner van toen ik 14 was. ik was al sinds mijn 13e fan van ROSALIE KIP. ik ken haar van de musical Rapunzel, zij speelde Rapunzel. nou eigenlijk ken ik haar niet niet maar heb ik haar gezien als Rapunzel. ik vond haar zo goed! een paar maanden lang had ik een verslaving met haar en de hele cast van Rapunzel. ik kende haar voornaam, achternaam en ik wist in mijn hoofd in welke 8 musicals ze heeft gespeeld en welke rol. ook ken ik elk liedje die ze zingt in de musical Rapunzel. en had ik alle interviews die je kon vinden op youtube gezien. ik heb ook een keer haar een mail en een brief gestuurd, maar ik kreeg geen antwoord.. Ik heb bij mijn ouders gezeurd dat ik nog een keer wilde; dat is 4x gelukt. ik ben in totaal 5x naar de musical Rapunzel geweest en alle 5 de keren had ik haar in de hoofdrol,  jeeeeej. nee serieus daar was ik echt blij om. maar goed het korte moment: ik ging winkelen in Amsterdam en ik liep net uit een winkel en ik zag ROSALIE KIP! IK ZAG GEWOON ROSALIE KIP!! IK HEB HAAR ONTMOET! nou niet echt ontmoet maar we maakten oogcontact. dus dat is al heel wat, al zeg ik het zelf. ik deed mijn best om niet te gillen, maar dat is niet gelukt.. er kwam een klein gilletje uit mijn mond. ik sprong volgens mij 2x op en neer met een beetje spastische handen die naast mijn lichaam rond vladderen. iedereen op straat keek me raar aan, blijkbaar geen Rosalie Kip-fans. nou ik lekker wel. al hoewel waar ligt de grens tussen fan en stalker? ik denk dat ik op de grens lig.

Nu weer het ziekenhuistintje!

gezondheid: 4, ik heb vandaag echt een dipdag. de doktoren hebben me gisteren als proefkonijn gebruikt voor een nieuw medicijn. het was een pil en de bijwerkingen waren waarschijnlijk buikpijn. nou ik heb bijna alle andere mogelijke bijwerkingen op buikpijn na! (chagerijnig is er daar een van)

gebeurtenis: niks helemaal niks!!! iedereen haat me.. daarom komen ze niet op bezoek. de dokter heeft al met ze gebeld, hij raadde ze aan om niet te komen vanwege mijn humeur. hij mag me ook al niet! wat is er mis met mijn humeur?? hè? nou zeg dan?!

geschreven op: 8-6-2012

hebben jullie nog ideeën wat er kan gaan gebeuren in haar leven??

Live Love LaughWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu