sara pov.
''oke, dat is duidelijk'' zegt meneer styles. mooi gedaan denk ik bij mezelf. nu weet hij geleik wat er wel of niet kan. ik zie dylan en laura mij met een lach aankijken. de rest van de les verliep sloom. iedereen moest zich voorstellen en dat was zo saai. de bel is gegaan. ''oke dames en heren jullie mogen gaan, behalven jou sara. ik wil jou nog even spreken'' zeg meneer styles met een glimlach. ''pfff best'' zeg ik ongeintereseert. als iedereen de klas uit is loop ik naar meneer styles zijn bureu. ''zo sara, wat was dat nou net?'' zegt meneer styles. even een leuk andwoord bedenken denk ik. ''nou meneer, precies wat ik net heb gezegd. moet ik het even voor u herhalen'' zeg ik met een lach. lang kijk ik in zijn groene ogen. hij is perfesct. dat hij een leeraar is maakt mij op dit mo ment niks uit. voor hoe het voor mij voelt kijken we uren in elkaars ogen. als meneer styles ineens dichterbij kom kan ik mezelf niet weerhouden. ik zoende hem vol op zijn lippen. hij glimlachte even tegen mijn lippen aan maar deed vrolijk mee. ik brak de zoen af na een paar minuten en keek hem nog na hijgend aan. ''dit. dit blijft tussen ons'' zeg ik als de realiteit terug komt. ''ik weet dat je dat helemal niet wilt. met jou houding wil je dat de hele school het weet. waarom nu dan niet?'' vraagt meneer styles. ''meneer, ik heb een reputatie hier op school. en met u...kan ik dat op het spel zetten. u bent een leeraar, en ik een leerling.'' zeg ik. na dat gezegd te hebben geef ik hem geen kans om iets te zeggen. ik pak mijn tas en storm het lokaal uit. als ik naar laura en dylen loop zeg ik dat hij wat wou weten overe ene gemiste so. ''welke van de 100 die je niet gemaakt heb'' zegt dylan. we moeten lachen en lopen samen door naar de volgende les. de school dag verliep stroef en langzaam. nog een paar kleuters die een grote mond hadden. maar die word even de les gelezen door ons groepje. als je schooldag bijna klaar is hebben we alleen nog gym. ''we hebben een nieuwe docent hoorde ik net'' zegt laura. ''niet nog 1'' huil ik bijna. ''weer een docent die denkt dat hij beter is en ons de les wilt lezen'' zegt laura. als we de gym zaal binnen lopen schrik ik even maar herpak mezelf snel. ''waarom zit die gast daar?'' zeg ik. ''die 'gast' is meneer styles, ik dacht dat hij jullie nieuwe mentor was?'' horen we een stem achter ons zeggen. ik draai me om en kijk in 2 hele mooie ogen. ''ik ....ehhhh.. ja dat is hij...'' andwoord ik. ''als hij mij ziet veranderd zijn blik. hij ging van strak naar een glimlach. of was het gewoon een foutje. ''oke dames en heren mijn naam is meneer payne, ook wel liam payne maar voor jullie word het meneer payne.'' ''ik ga jullie dit jaar gym les geven, en als ik de klas zo rond kijk word dit een super leuk jaar'' zegt liam terwijl hij mij aankijket. voor even kijk ik hem aan met een lach op mijn gezicht. ik kijk opzij en zie voor even een jaloerse blik van meneer styles naar meneer payne. of verbeeld ik het me weer.
harry pov.
ik moet haar vandaag nog ene keer zien. sinds ik met haar gezoend heb krijg ik haar niet meer uit mijn hoofd. wat ze met me doet is geweldig. nog nooit heeft iemand mij dit laten voelen. als ik de gym zaal binnen loop zie ik meneer pyne al met verschillende leelingen praten. maar sara en haar groepje zijn er nog niet. ''harry, wat doe jij hier?" zegt liam (meneer payne). '' ik wou even bij jou gym les komen kijken, ben benieuwd hoe we ons eerste jaar doen hier'' zeg ik met een lach. '' is goed gast, even kijken of het een leuke klas is'' zegt liam. liam verdwijnt weer in het materialen hok en op dat moment komen ze binnen. sara kijkt mij aan en schrikt even maar herpakt zichzelf snel. ik zie ze praten met hun groepje tot dat liam er bij komt. ze kijken elkaar lang aan, te lang als het aan mij licht. na een tijdje van praten en kloten door het groepje van sara gaan ze allemaal zitten. als liam begint met praten kijken ze hem allemaal aan. ''ik denk dat dit een heel leuk school jaar word'' zegt liam. op dat moment kijkt hij sara aan en sara hem. een vlaag van jalozie gaat door me heen maar ik vergeet het snel. ik moet dit mijsje krijgen. vanaf nu horen wij bij elkaar naar haar echte zelf. want ik heb zo een gevoel, dat wie ze nu zichzelf voordoet. niet haar echte zelf is.
--------
heey, ik hoop dat jullie het leuk vinden.
xxxx
JE LEEST
Badgirl And The Teatcher Ft. Harry styles
Romanceheey, mijn naam is Sara. Ik ben 17. Ik zit in mijn examen jaar. school boeit me niet veel. Ik ben in veel opzichten een bad girl. Samen met mijn beste vriendin laura en beste vriend dylan doen we waar we zin in hebben. Tot dat we een nieuwe mentor k...