Pov. Sara
"Ik ben thuis" roep ik door de gang als im binnen kom. "SARA HIER" hoor ik mijn vader roepen. Joepie het begind nu al. "Wat is er pap" zeg ik als ik naar de woonkamer loop waar mijn vader zit. "Ik kreeg een belletje van je mentor, jij hebt gevochten op school!!?" Zegt hij. Ik ruik de alcohol en overal staan lege bier of wodka flessen. "Ja pap, t was gewoon een klein gevecht hij verdiende het" zeg ik. "Ik ben zo trots op je" dat 6 woorden zoveel met je kunnen doen. "Maar...." je moet beter kunnen vechten" zegt hij serieus. "Pa waar heb je het over" zeg ik. "HIER KOMEN" zegt hij. "Ik heb alles geprobeerd op de lieve manier uit te leggen, maar als je nog steeds iemand niet het ziekenhuis in kan slaan doe je het niet goed genoeg. Je moet slimmer en beter worden met die kop van je" "toon eens inspanning en luister" roept/zegt hij. En ik dacht maar voor heel even dat ik het goed deed.
PATS. Een klas in mijn gezicht. En een harde ook. "PAP WAAROM, IK DOE MIJN BEST TOCH!" roep ik. Er komen tranen omhoog. "O als ik maar 1 traan over je wang zie lopen ben je de lul, TOON GEEN ZWAKTE" roept hij. En ja hoor ik voel de 1e traan. Hij ziet het ook en pakt me bij mijn kraag en trekt me naar de grond. Hij schopt en slaat er op los. Voor mijn gevoel blijft hij uren door gaan. Na een tijdje stopt hij en trekt me mee naar boven. Hij gooit me op bed, gooit de deur met een klap dicht en loopt weg....
"Waarom heb ik geen normale famillie?" Vraag ik aan mezelf. Ik maak me klaar voor bed en leg alvast mijn kleren voor morgen klaar. Ik krijg nog een apje in de groeps aap"
Bad girls (and 1 boy)
Laura: jooo wie gaat moge 1e uur naar styles?
Dylan: jo bitch, ja ik ga. Wel even zin om hem de les te lezen.Eerlijk gezegd was ik al vergeten dat we 1e uur moeten komen. Ik zal wel flink wat foundation op doen voor die blauwe plekken op me gezicht. Niet zo veel zin om daar vragen over te krijgen.
Ik: ja ik ga ook wel...misschien word het wel leuk ;)
Laura: oeoeoeo :3
Dylan: you go girl
Ik: ja wat jullie willen...ik ga pitge morgen vroeg opstaan😴.
Dylan: truste bitch
Laura: truste bitch en boy
Dylan: heey ik ben een man geen boy
Laura: belive what you want...boy.
Groeps chatt afgeslotenIk ga in bed liggen en probeer in slaap te komen. Hopend dat ik ga dromen over leuke dingen. Dingen die niet slecht zijn of vermoeiende dingen. Gewoon rust. En al snel val ik in een rustige slaap....wachtend wat morgen zal brengen..
-------
Heey peeps,
Ik zal snel nog een hoofdstuk droppen want deze is best kort. Sorrrrryyy. Maarja ....Doegggg
Ps, drop in de comments wat je van dit boek vind tot so far en wat misschien beter kan. + sie hebben jullie liever samen.
Sara + harry (meneer styles)
Of
Sara + liam (meneer payne)Let me knowwww
JE LEEST
Badgirl And The Teatcher Ft. Harry styles
Romanceheey, mijn naam is Sara. Ik ben 17. Ik zit in mijn examen jaar. school boeit me niet veel. Ik ben in veel opzichten een bad girl. Samen met mijn beste vriendin laura en beste vriend dylan doen we waar we zin in hebben. Tot dat we een nieuwe mentor k...