hoofdstuk 4: gym pffff

15 0 0
                                    

Pov. Harry

Ik kan mijn ogen gewoon niet van sara af houden. Ze is gewoon speciaal.

"Sara, sara, SARA" roept meneer payne (liam). "Huh wat..?" Vraagt Sara. Stiekem grinnek ik een beetje. "Zou je misschien op kunnen letten, de bal is al een paar keer naar je toe gespeeld maar je reageert gewoon niet" zegt meneer payne. "Oja nou...als ik niet reageer zou ik daar misschien een rede voor kunnen hebben?" Mompelt sara. "Speel nou maar gewoon mee en let op met je opmerkingen" sara mompelt nog wat na. Ik ben benieuw waar ze aan dacht. Ze leek helemaal van de wereld.

Pov. Sara

"Hier laura speel de bal, dan schop ik er tegen aan, scoren we en trekken we voor de overwinning ons shirt uit" roep ik sarcastisch. Laura en dylan stoppen waar ze mee bezig zijn en liggen dubbel van het lachen. Zelf kan ik ook een grinnek niet bedwingen. Ik voel de ogen van iemand gewoon branden. Ik kijk rond en mijn ogen kruisen met die van meneer styles. Hij glimlacht. Ik wend snel mijn blik af.

Ondertussen zijn laura en dylan weer bij gekomen en heeft rob (een nerd van de tegenpartij) de bal. Hij loopt op me af maar in plaats van te rennen struikelt hij en neemt mij met zich mee naar de grond. Op het moment dat het gebeurd is de hele zaal ineens stil en kijken ze ons met open mond aan. Ze weten namelijk wat er komen gaat...

"KAN JE NIET UITKIJKEN LUMMEL" "sorry maar zo erg is het toch ook weer niet" zegt hij. "oooooo slechte uitspraak vriend" zegt dylan die tom aan zijn kraag omhoog trekt. Laura helpt mij opstaan en dan wend ik me helemaal tot tom. "Laat me los" zegt tom. " zelfs meneer payne en meneer styles zijn met stomheid geslagen. Ik zie dat meneer payne zich herpakt en wilt ingrijpen..dus ik moet snel zijn. Tom kan hier niet mee wegkomen.

Ik pak zijn kraag van zijn shirt over en duw hem tegen de muur omhoog. "Laat dit een waarschuwing zijn Tom" lach ik een beetje. Voord dat ook maar iemand iets kan doen laat im hem vallen en geef hem een trap in zij  ribben. "HOU DAAR EENS HEEL GOU MEE OP, BEN JE GEK GEWORDEN" roelt meneer payne. "Wat, het moet toch duidelijk zijn voor hem" zeg ik en haal mijn schouders op. "MELDEN ALLE 3. NU!!!" roept meneer payne. " komt goed, bye bye sukkels" roept laura er nog achtet aan.  Als we naar de kleedkamer lopen pakt meneer styles mijn arm beet en neemt me mee  het materialen hok.

Pov. Harry

"Waar was dat in godsnaam voor nodig sara?!" Zeg ik. Ze kijkt me emotieloos aan. Voor een moment denk ik even een schuld gevoel te zien in haar ogen. "Zo is het tenmiste duidelijk wat hij niet kan flikken" zegt ze dan strak. Ze wilt weglopen maar ik hou haar tegen. " sara ik ben je mentor, dit kan niet ongestraft blijven" zeg ik. Ze leunt naar me toe en zegt dicht bij mijn oor. " ging ik ook niet van uit" met die woorden draaide ze zich om en verliet het materialen hok. Wow. Het is ongelofelijk wat die chick met me doet. Maar wat ze vandaag deed kan niet. Ik zal haar zo even een mailtje sturen dat ze morgen 1e uur samen met dylan en laura verwacht Word voor een mentor gesprek. Hopelijk kan ik iets uit haar halen. Er zal toch wel een reden voor gaar gedag zíjn?

Pov. Sara

"Jo, wat wilde styles nog van je" vraagt Laura. "Lau, hij wou me nummer en vroeg of ik hem hem wil trouwen" zei ik dramatisch toen we de kleedkamer uitliepen. " ha ha ha" lachte ze nep. We liepen samen naar de aula en daar zat dylan al te wachten.

"Ey dyllllllll" riep ik. "Dylan keek over zijn telefoon met een zuur gezicht. "Kut zooi" riep hij. "Nou ook weer vrolijk om ons te zien hoor ik. Last van stemmings wisselingen gast net was er nog niks aan de hand" vroeg ik. Laura en dylan moesten een beetje lachen en toen zijn dylan. "Nee, we moeten morgen het 1e uur komen om een gesprek met meneer styles te hebben over vandaag" zei dylan dramatisch. "Eggggg neeeee" riep ik en schopte tegen een stoel aan. TRINGGGGG. Daar ging de bel. "Tot morgen 1e uur ik ga babe's" zei laura. "Tot morgen babe" riel ik nog na. "Heei ik ben een jongen" zei dylan. Laura liep lachend weg. "Nou dan ga ik ook maar, "Tot morgen" zei dylan en liep naar me toe voor een box. "Tot morgen 1e uur stipt optijd" zei ik keurog netjes. Dylan móest lachen en riep "ik laat morgen ochtend in de groeps app wel weten of ik kom" zei dylan nog. "Ik hoor het wel" riep ik hem na.

op de terug weg naar huis bedacht ik me hoe blij mijn vader zou zijn met het gevecht van vandaag. Toch ben ik altijd bang naar zijn bui. Ik ben voor nikt en niemand bang. Maar voor 1 persoon duurf ik niks tegen in te gaan. En dat is me vader. Soms wou ik dat hij mee naar school zou gaan. En dan kom hij zien hoeveel macht ik heb. Naja..
Ik stap van mijn fiets af en fliker hem in de tuin...
Ik ben Benieuwd wat er gaat gebeuren als ik naar binnen ga?????

-----

Eey peeps,
Ik dacht even 2 hoofdstukken op 1 dag als goedmakertje. In dit hoofdstuk zag je ook hoe het komt dat sara zo is. Ik hoop daf jullie het goed vonden Laat alsjeblieft even weten wat je er van vind en wat er beter kan.

Loveeee
Xxx Anouk

Badgirl And The Teatcher  Ft. Harry stylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu