hoofdstuk 3: why am i like this?

10 0 0
                                    

Pov. sara

"Oke, dames en heren we gaan vandaag gewoon voetballen. Zo kan ik even zien hoe iedereen is en hoe de motivatie gaat. "

Dit word gewelfig denk ik bij mezelf. Maar hoelanger deze dag duurd hoe beter. Ik wil dus echt niet naar huis....

FLASHBACK 1 JAAR GELEDEN

Pov. sara
"SARA!!!" En daar gaan we weer denk ik bij mezelf. Ik zal het maar geleik zeggen, mijn ouders zijn heel anders dan andere ouders. Mijn ouderswillen dat ik door niemand over mee heen laat lopen. Dat ze met me kunnen opscheppen. Dat ze een dochter hebben die de baas is over de school. Maar wat als ik dat nou gewoon niet wil... "SARA ALS JE NU NIET KOMT, KOM IK JE PERSOONLIJK AAN JE HAREN NAAR BENEDEN TREKKEN! Dat was me vader. Waar mijn moeder ooit nog een vriendelijke poging deed om alles door te laten dringen. Deed hij het hard handig. Al zolang ik het me kan herinneren.. "ik kom al pap" zucht ik. Ik loop snel de trap af naar beneden waarr ik geleik een klad krijg. "WAT DOE JE NOU SARA, IK HEB JE TOCH GELEERD HOE JE JE MOET VERDEDIGEN" roept mijn vafer alweer. "Sorry papa" " ik wil geen sorry van je horen, je moet je bek een open trekken. Of je geeft iemandgewoon eens een klap...slappeling" dat laatste kwam hard binnen. Ik wou altijd mijnouders trots maken. Ik was klaar met het geslagen of uitgescholden worden. Vanaf vandaag....ben ik de bad bitch..

TERUG RELITEIT

Pov. Sara

Als ik thuis ben, ben ik soms nog steeds niet snel genoeg. Mijn vader blijft doordrammen over wie ik moet zijn. En vanaf dat moment ben ook ik alleen maar erger geworden eigenlijk. Ik accepteer niemand meer. Diep van binnen weet ik dat ik niet zo ben. Maar ik wil niet veranderen. Dan ga ik weer terug naar niemand. En dat...dat gebeurd me nooit meer. Onderhand ben ik alleen met mijn vader. Mijn moeder heeft hem verlaten een half jaar geleden. Ze zei dat ze hdt niet meer aan kom.... zwak noemde mijn vader haar. Of heeft ze gewoon ol het beste moment stop gezegt?

----
Heeeei,
Sorry ik heb echt lang niks meer geüpload. Ik had al snel geen inspirarie meer. Maar ik beloof dat ik nu veel vaker ga üploaden. Ik heb heel veel goeder ideeen voor dit boek.

Love youuu
Xxx anouk

Badgirl And The Teatcher  Ft. Harry stylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu