-Maskeli Hoşgeldin Augustus Hoşçakal-
Güzel bir banyodan sonra ,yatağıma uzandım.Daha önce hiç bu kadar rahatladığımı hissetmemiştim.Tabii bi insan dayak yerse ancak bu rahat olurdu.Yataktan kalkıp yaralarıma merhep sürmeliydim.Ama o kadar yogundum.Daldığım uykumdan tam on üç saat sonra uyandım. Saat 03.45 falandı ; yeterince uyuduğumdan dolayı gidip televizyon izlemeye karar verdim.Ama bir şeyi unutmuştum,''SINAV''.Televizyon izlerken yine uykuya dalmışım.Sabah kalktığımda karnım kurt gibi açtı.Bende baside kaçıp tost yapma kararı aldım.Lakin evde yiyecek kalmadığını görene kadar.Sacede üç günlük makarna vardı.Biraz ondan ısıttım.Ama maalesef sonucu kötü oldu.Midemi boş olduğu için çok zor kustum.Oldukça iğrençti.Sonra aç karnına okula gittim.Herkesin elinde ineklik abidesi olan testler ve ders kitapları ... Tabi benim jeton sonra düştü.Gidip bi kaç test çözdüm.Sonra bir iki sayfa yazı okudum.Benim için bu kadar yeterli ; zaten ne kadar çok çalışırsam o kadar düşük alıyorum ya .En iyisi kantinden bi şeyler alıp karnımı doyurmaktı.Ama yanımda beş kuruş para yoktu.Yanlışlıkla pembe cüzdanımı almıştım.Yani ne sınava hazırlıklıydım,ne de karnım toktu.Öylece yalnız başıma otururken ,biri gözlerimi kapadı.İlk olarak Augustus dedim.Herkesin diyeceği gibi .Ama yanlış tahmin sonra Carry o da değil.Bunun gibi pek çok isim saydım.Ama olmadı.En sonunda pes ettim.Gözlüklerim kirlenmişti.Arkama döndüm, tanımadığım bi yakışıklı.Dikkatle gözlerine baktım.Ve kim olduğunu sordum.Her zamanki gibi net bi cevap alamadım.Bana ''Ben gizli biri'' dedi.Ben yeniden sordum.Bu sefer ''Maskeli''cevabını aldım.Bana adımı sordu.''Önce sen...''dedim.Tam adını söyleyecekti ki zil çaldı ve ''Kendine dikkat et.'' diyerek yanımdan uzaklaştı.
Sınav bitmişti.Sonucu merak etmeyin bile,tahmin ettiğim gibi berbat geçmişti.Sınıftan çıkar çıkmaz Augustus'un yanına gittim.Ona dün olanları anlattım.Ama ağzını bile açmadı.Ve bir anda sırasındaki kitapları yere fırlattı.Ben başta sakinleşmesi için ayağa kalktım.''Özür dilerim.Hepsi benim suçum.Sınavdan sonra sana bunları anlatmamalıydım.''dedim.Augustus yavaşça yakınıma geldi.Ve kulağıma ''BİTTİ''dedi.Gözlerimden akan yaşlar,ağzımdan dökülen sözler hiç birine karşı koyamadım.''Neden!! Neden ?Cevap ver.Konuş Augustus,Naptım ben sana cevap ver.Hemen !! Senin için yediğim dayaklar yetmedi mi ? İllaki ölmem mi gerek ?Bunu gerçekten çok mu istiyorsun...''Augustus kolumdan sıkıca tuttu,ve bana''ÖL''dedi.O kelimeyi duymak beni yerle bir etmişti.Bir hışımla sınıftan çıktım.Ve kendimi hiç bilmediğim bir yerde buldum.Burada kimse yoktu.Tek başımaydım.Tam ölüme layık bir yerdeydim.Kendimi denizin derinliğine bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKAR
SonstigesNe olduğunu ilk başta anlamayan Carie,hem karışısına çıkan zorluklara direnmeye çalışır,hem de kafasındaki soruları cevaplandırmaya çalışır.