2.bölüm

141 7 0
                                    

"Ela sen nasıl uydun bu iki deliye derslerinde gayet iyi be kızım kusura bakma ama sizi artık bu okulda istemiyorum" bizim için pek sorun değildi okuldan atılmak ama Ela bizimle birlikte yanmıştı arkama bile bakmadan müdürün odasından çıktığımda kapının önünde sırıtan ayçayla olduğum yerde durdum madem okuldan atılmıştık son bir kavganın zararı olmazdı değil mi "sende benim düşündüğümü mü düşünüyorsun kanka" diyen Hayata bakıp kafa salladım. "Kenara çekil Ela ve bizi bekle" Ela kafa sallayıp kenara çekildiğinde ayçaya attığım kafayla Hayat"vaaooww neyin kafası bu ayol"dediğinde Ela kısık ama hoş bir şekilde "sütlü köpüklü kafası" diyerek ona destek olmuştu sırıtıp yumruk attıktan sonra ayçayı bıraktığımda hayatın diğer kızı hala dövdüğünü gördüğümde hayatı kızın üzerinden aldım ve direk Halite mesaj attım Elanın yurdunun adresini atması için "bundan sonra hep birlikteyiz Ela artık bizden birisin ve eskisinden daha güçlü olman gerekiyor" dediğimde ela ellerini çırparak tamam dedi tam bir çocuktu. Ama çokta masum tam motoruma binerken iki başbelasının burda olduğunu fark ettim o iki baş belası....



Ahahahahahagag yaşasın kötülük kim acaba bu iki baş belası
Halit Alevin yardımcısı Alevin herkesten gizlediği şeyleri var

kesişen yollar (Kaya Erkek Lisesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin