8.Bölüm

100 5 3
                                    

Gördüğüm şeyle şok olmuştum kıvırcık kafalı bir çocuk başka bir çocukla sıranın üzerinde halay çekiyordu. Elaya baktığımda koşarak halaya girmişti. Onlara göz devirip "hayat elaya sahip çık" dedikten sonra müdürün odasına yürüdüm. Odanın kapısına geldiğimde çalmaya gerek duymadan direk içeri daldım. " dingonun ahırımı burası terbiyesiz" diyen müdüre göz devirdim." zaten zorla geldik uğraştırma beni hangi sınıfız söyle" dediğimde yanındaki 24-25 yaşında diğer 3ü ise bu okuldan olduğu belli olan kişiler olduğunu farkettim." .....sınıfı şimdi çık ilk günün diye bir şey demeyeceğim"dediğinde emir verdiğini anldığımda sinirle ellerimi yumruk yapıp masaya vurdum."bana bir daha emir verme gelecek melecek dinlemem okulu başına yıkarım senin" sıçrayan müdüre şirince gülümseyip odadan çıktım. Kızların yanına gittiğimde onları tek bıraktığım için kendime bir kez daha lanet ettim. Elayı anlıyorum da hayat neden halay çekiyordu "lann ne yapıyorsunuz" hayat hemen yanıma koştu ve kıvırcıkla yanındakini tanıttı."kanka bu Ömer bu da mahmuş ay aman Mahmut" Allah'tan sabır dileyip sınıfın yolunu tuttum" bekle ayol adını söylemedin" Allah aşkına bu çocuğun cinsiyeti neydi. Sınıfa girip cam kenarı en arkaya yerleştim ki yerleşmez olaydım ela elindeki çikolata ve çikolatalı süt içerek yanıma atladı ve ağzındakini bitirmeden konuşmaya başladı"konko sono almodom çonko çoloklo sot yokto" ağzındakiler üzerime saçıldığında ona iğrenerek baktım" kapat lan ağzını bitirmeden konuşma kalk yürü git yanımdan hücresi insan" ela trip atarak Mahmut denilen kişinin yanına yerleşmiş ve dedikoduya başlamışlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kesişen yollar (Kaya Erkek Lisesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin