Riiiiiing. Per fi és divendres, l'únic dia entre setmana que no em costa llevar-me. Esmorzo, em pentino, miro el mòbil, em vesteixo i em rento les dents. Agafo els cascos em poso "l'Spotify". Me'n vaig al cole.
Al cole ha estat un divendres normal, i després hem anat a casa el Pau a jugar al "Fortnite", però li he dit a el meu pare que estàvem jugant a futbol, ja que no li agrada que quedem per jugar a vídeojocs. Al "Fortnite"m'he fet una jugada que ni em crec. He tornat a casa sobre les vuit, i quan he entrat els meus pares m'han dit que l'escola els hi havia enviat un correu electrònic que el director no vindrà durant uns dies per qüestions personals. Dons ok, no m'interessa, no se perquè em diuen aquest tipus de coses sempre, es que els pares son tan pesaaats...
He vist la meva sèrie preferida i m'he anat a dormir cap a les deu, ja que demà tinc un partit de bàsquet contra els primers i anem segons.
Em desperto. Miro el despertador, son les sis. M'intento tornar a dormir, però no puc. M'aixeco i vaig a jugar a la play una estona. Veig que el Quim està connectat i em poso a jugar amb ell. He estat fins les nou, que he esmorzat i he anat al partit, que jugàvem com a locals al pavelló de l'escola. A l'escalfament hem corregut dues voltes a l'illa de cases i hem entrat a fer uns exercicis abans del partit. Els pares de l'equip contrari eren els típics que no hi entenen però que criden per tot. Bé es l'hora de jugar, per cert nosaltres juguem vuit quarts, fins a quart d'ESO no es juguen quatre.
Surto en els cinc titulars. Jo, ja que sóc baixet, pujo la bola i distribueixo el joc. Salta el pablo, la baixo jo, la passo me, la tornen, em planto a la línia de triple i... Dintre! La primera part ha acabat 43-41, estem +2 al marcador. He sortit el sisè quart, i he descansat en el setè, em toca jugar l'últim quart. Anem 81-85, el Quim fica un triple i anem -1 al marcador, què passarà? El Pablo ha de tirar tirs lliures, i queden 0,8 segons. Falla el primer, i en el segon... la pilota comença a fer voltes per l'aro i no entra. Agafo el rebot i un de l'altre equip em fa un cop de colze i em fa sangnar el nas, l'àrbitre ni ho va veure. Vam acabar 84-85, que se'n vagin a la merda!
STAI LEGGENDO
Pista 19
Mistero / ThrillerEn Joan, un nen de 13 anys i els seus amics veu que passa alguna cosa estranya al cole amb els professors i directors. Compten amb l'home de la neteja, l'Aaron, que els ajudarà a investigar el cas.