ÖRÖMHÍR

144 6 0
                                    

Próbáltam kiverni a fejemből ezt az emléket. Féltem, hogy Anne-nek igaza lehet és talán terhes vagyok. Féltem, nagyon féltem, hogy újra megtörténhet.

Már lassan két hét telt el, de nem enyhültek a rosszul léteim. Az egyik delelőtt bátorságot vettem magamon és elmentem egy terhességi tesztért. Harry a stúdióban volt, szóval egyedül voltam. Órák teltek el, mire rávettem magam, hogy megcsináljam. Nem tudtam mitől lennék szomorúbb.. A negatív vagy a pozitív eredménytől.

Leültem a kanapéra, a tesztet az asztalra tettem. Mikor megláttam az erdeményt könnyekben törtem ki. Már fél órája sírhattam, mikor hallottam Harryt belépni. Azonnal a nappaliba sietett, körbenézett, a tesztet nem látta a sok papírzsebkendőtől.
-Mi történt, miért sírsz életem? Mi a baj? – A kezeibe fogta az arom. Én csak a fejemmel az asztal felé bólintottam. Oda fordult és meglátta a tesztet, amin két csík volt. Lefagyott, hosszú percekig meg sem tudott szólalni.
-Ezúttal minden másképp lesz, hamarosan hárman leszünk. Egy egészséges boldog család leszünk, megígérem. – Majd megcsókolt. Hosszú percekig ölelkeztünk. Szükségem volt rá.
-Felkéne hívnunk az orvost.- Mondtam halkan. – Szeretném tudni, hogy minden rendben van vele. – Harry csak bólintott és azonnal tárcsázta is az orvost.
Másnap reggel 9 órára kaptunk időpontot. Boldogok voltunk, mégis féltünk. Nem akartunk elveszíteni még egy babát. Azt már nem éltük volna túl. Korán keltünk mindketten, nem bírtunk aludni. 7óra körül lehetett. Volt időnk megreggelizni és nyugodtan elkészülődni. Nem sokat beszéltünk. Nem volt szükségünk szavakra.
9 óra előtt pár perccel már a rendelőben voltunk. Be is hívott minket az orvos. Félve léptünk be, Harry végig szorította a kezemet.

-Jó Napot Kívánok! Kérem Mrs. Styles feküdjön az ágyra és tegye szabaddá az alhasát. - Nevettünk, mert még nem voltunk házasok, bár mindkettőnknek tetszett ez a megszólítás. Mikor felfeküdtem elmeséltem mióta tartanak a rosszullétek, és tegnap pozitívat teszteltem. Az orvos tudta, hogy tavaly elvesztettük a babánkat, nem hozta fel.

Egy hideg gélt nyomott a hasamra, kirázott a hideg, Harry ezt megmosolyogta. Kicsit kellemetlen érzés volt, ahogy ultrahangozott, alig vártam, hogy mondjon végre valamit. Azonban nem szólalt meg, egy kis hangszórót kapcsolt be, ami a monitorhoz volt kötve. Másodpercek múlva halk de annál gyorsabb zakatolást hallottunk meg. Egymásra néztünk, mindkettőnknek könnybe lábadt a szeme, ez a kisbabánk szívverése volt. Belenéztem Harry szemébe, megszorította a kezem es finom csókot nyomott rá. A pillanatot az orvos hangja szakította meg.

-Gratulálok.. Szívből gratulálok! Hamarosan kisbabájuk fog születni. - Öröm hallatszott a hangjából. - Sarah, már 9hetes terhes. A magzattal minden rendben van, rendesen fejlődik és egészségesebb nem is lehetne. - Nem tudom szavakba foglalni mit éreztünk. Határtalanul boldogok voltunk, ám mégis volt bennünk egy kis félelem. Az orvos elmondott mindent, legközelebb 3hét múlva kell mennem, a 12 hetes ultrahangra. Ott nagy valószínűséggel már a nemét is megtudják mondani.

Mikor haza értünk, Harry leült a kanapéra, én az ölébe ültem. Átölelt és finoman megcsókolt. Viszonoztam, a következő percben ajkaink szorosan tapadtak egymáshoz, a nyelveink heves táncot jártak. Harry lefektetett, nedves csókokkal borította a nyakam és a mellkasom. Majdnem letépte rólam a blúzomat, aztán megállt egy másodpercre, a fülembe súgta, hogy szeret és elkezdett levetkőztetni. Mikor levette a felsőm, levette a sajátját is. Libabőrös lettem, mikor meztelen felsőtestünk egymáshoz simult. Az egyik kezével támaszkodott, a másikat óvatosan a bugyim alá csúsztatta. Halkan felnyögtem, majd az ajkát az enyémre tapasztotta. Hamar megszabadultunk a ruháinktól. Végig csókolta a nyakam, a hasam és mielőtt lejjebb tért volna, az ajkai visszataláltak a számhoz. Hevesen csókolóztunk, mindketten halkan felnyögytünk mikor kemény férfiasságát belém csúsztatta. Élveztem minden pillanatát, kívántam őt minden porcikámmal. Először csak gyengéden, lassan lökte a legnemesebb testrészét. A karjaim a a hátát ölelték, a combjaim a dereka köré fonódtak, hamar rátaláltunk a közös ritmusra. Percek múlva gyorsított a tempóján, hangosan felnyögtem, szinte már sikítottam, az élvezettől bele markoltam a hátába. Tudta nagyon jól, hogy jól csinálja a dolgát, éreztem ahogy a csók közben mosolyog. Még egy picitt gyorsított, egyre hangosabban nyögtem. Kapkodtam a levegő után. Nagy nehezen sikerült megszólalnom.

-Hhh.. Harry. - Nyögtem.

-Tudom.. Tudom, csak tarts ki még egy kicsit. - Az ajkaink újból táncot jártak. Próbáltam kitartani. Mikor Harry hangosan felnyögött, tudtam, hogy már nem kell kitartani. Elengedtem magam, bár a combom még szorította a derekát, hagytam, hogy a gyönyör átjárja a testemet. Libabőrös voltam. Hangos nyögdécselésben törtem ki. Harry hangját is hallottam. Kapkodott a levegő után. Mindketten lefagytunk egy percre, mindkettőnk testét átjárta a gyönyör, egyszerre élveztünk el ettől még különlegesebb, még jobb érzés volt.

To Sydney (Harry Styles fanfic 2018)Where stories live. Discover now