" Chew - chew - chew - chew - chewing gum
Gum - gum - gum - gum - gum - gum - gumKau membuat sneakers hitamku berhenti di tempat jejaknya
Kenakalan, cepatlah dan datang selagi aku perlu ( cepatlah )
Aku tak boleh berjalan kerana terlalu meleket ( sedikit lagi )
Terang-terang kau tak boleh memuntahkannya dalam waktu yg lama ( tetap disana ) " - Chewing GumHuang Renjun atau mesra di panggil Renjun atau si mamat sweet Jaemin panggil Injunie berjalan² di hall sekolah sambil bernyanyi kecil dan menguyah chewing gum strawberi. Hari ini entah semangat apa yang merasuk dirinya sampaikan berasa semangat pahlawan negara nak pergi berjuang tu. Nak kata dia menang nombor ekor ishh... Gila! kang kena tangkap dgn pak cik polis nanti... Sia² masuk lokap!😌 Renjun tersenyum dan masih berjalan² sebenarnya dia nak ke perpustakaan gantikan si dolfin Chenle tu tak sihat.
"Huang Renjun..shi.... "panggil seseorang yg tidak jauh dari nya. Renjun memusingkan tubuh dan melihat. Ohh rupa²nya... Nakamoto Yuta cikgu bahasa jepun yg panggil. Renjun kembali ke hadapan cikgu Nakamoto Yuta.
"ada apa cikgu? " tya Renjun dgn ceria.
"ini...boleh kamu hantar pelajar ni ke kelas 1QX... Sepatutnya saya yg hantarkan dia ke kelas tapi saya ada meeting dgn pengetua sekolah Lee Jooman jadi saya minta awak Renjun tolong bawa kan dia ke kelas 1QX b oleh? "ujar cikgu Yuta sambil menunjukkan seorang pelajar perempuan di sebelahnya.
Dgn senyuman comelnya Renjun melihat pelajar itu. Ting! Senyuman Renjun mati mata jadi besar dan mulut ternganga. Nasib baik chewing gum dia melekat kat gigi kalau tak arwahlah chewing gum tu. Pelajar perempuan itu wajahnya dia sangat comel, berambut panjang dilepaskan dan ada pin kecik berbentuk daun kat sebelah rambut kanan dia. Gadis itu tersenyum manis.
( dalkoman chewing gum 😊 semanis chewing gum )
"Renjun.... Kamu dengar tak ni? " suara cikgu Yuta mematikan pandangan maut Renjun pada pelajar tu.
"d-dengar... Maaf cikgu.... Ma-mari... "ujar Renjun gagap tapi tapak kasut dia seolah melekat kat lantai dan dia tak boleh bergerak. Mata dia pulak asyik melekat kat wajah gadis itu. Apa nama dia ye? Renjun pantas melihat pada tag nama di baju seragam sekolah pelajar itu. Jung... Hyeda.
"Huang Renjun... Cepat! " tegas cikgu Yuta membuatkan renjun terkejut dan terus jalan.
" Jung
Hyeda..shi... Ikut pelajar lelaki itu ya.. Dia akan hantar kamu ke kelas kamu.. "kata cikgu Yuta yg tersenyum sejak semalam.
😊😊😊So how is it? Okey? Sorry... Saya tak berapa pandai buat story ... Please vote and comment....
YOU ARE READING
Chewing Gum _ Nct Dream
Fanfiction( chewing gum adalah satu story 3 orang budak lelaki rasa pada gadis kesukaan mereka ) ( saksikanlah... Alakazam🤗 ) ( starring cast ) Nct Dream Renjun Nct Dream Jaemin Nct Dream Jisung Jung Hyeda ( reader ) Lim Hina ( reader ) Lee Emma ( reader...