47

3.1K 256 8
                                    

1 ay sonra

CEMRE

Yarı uykulu bir halde kollarımı yanımda uyuyan sevgilimin bedenine doladığımda irkilerek gözlerini aralamıştı, baygın bakışları yüzümde dolandığında hızlanmış nefesleri düzene girdi ve boynuma sokulup uykusuna orada devam etti. Benimse uykum tamamen kaçmıştı. En ufak temasta hala böyle irkiliyor olması canımı sıkıyordu, korkuyor olması beni üzüyordu.

Başımı biraz eğip omuzunu öptüm, derin bir nefes alıp biraz daha sokuldu bana ve bacağını üzerime atıp belime doladı. "Seni çok seviyorum." Diye fısıldadım kulağına. Dudakları boynumun üzerinde hareketlendi, "Biliyorum." Elini kolumun üzerine koyup dirseğimin üzerini okşamaya başladı, "Ben de seni çok seviyorum."

"Uyumuyor muydun sen?" Kolunu sırtıma dolayıp beni sıkıştırdı, "Uyandım işte." Dudaklarının durduğu yeri üst üste öptü, yaklaşık yirmi öpücükten sonra bir kedi gibi mırlayarak dudaklarını boynuma sürtmeye başladı, o sırada bacaklarımın üzerinde hissettiğim ağırlıkla başımı çevirip ağırlığa baktım, tüylü adaşım gözlerini dikmiş bizi izliyordu. Kuyruğunu sallaya sallaya üzerimde yürüyüp göğsüme geldiğinde Irmak'la aramızdaki olmayan boşluğa girmeye çalıştı, "Cemre." Diye homurdandı Irmak, başını boynumdan çekip kedinin başını okşadı, kedi mırıldanıp üzerimize yattı ve karnını açıkta bıraktı, derin bir nefes verip beyaz kıvırcık tüylü karnını okşadım, Irmak da diğer yandan kulaklarının arkasını kaşıyordu. Bur süre sonra kedinin kafasını ittirdi, "Hadi git." Dedi, "Sevişeceğiz biz." Kafamı kaldırıp ona baktım, "Sevişecek miyiz?" Sorumla gülümsedi ve yüzünü tekrar boynuma sakladı. Bir aydır pek bir şey yapmamıştık, en fazla birbirimize dokunmuştuk.

Dudaklarını boynumda gezdirdi. "Seni çok seviyorum Cemre. Sen olmasan... Beni sevmesen ne yapardım bilmiyorum. Teşekkür ederim."

"Asıl, seni sevmesem ben ne yapardım bilmiyorum. Karşıma çıktığın için-" yüzüme yediğim pati darbesiyle lafım kesildi, "Hain ked-" yüzüme tekrar vurdu. Ağzımı açtığım anda patisini suratıma vurduğundan çenemi kapatmış, kediye pis bakışlar atmaya başlamıştım. Irmak gülerek adaşımın pati attığı yerleri öpmeye başladı, resmen kedi oyuncağı olmuştum fakat Irmak'ın öpücükleri de işin içine girdiğinde oyuncaklık görevim fazlasıyla hoşuma gitmeye başlamıştı.

Klişe | B×B Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin