30

4.8K 362 61
                                    

Yatakta yüzüstü yatan ve yanağını göğsüme dayamış, uyuyan sevgilime baktım. Derin bir nefes aldım kokusuyla, altında kalan kolumu kaldırıp, elimi omuzuna değdirdim. Tüy gibi dokunuşlarla sırtında dolaştırdım parmaklarımı.

O kadar imkansız gelmişti ki Irmak'la beraber olmak ve sevişmek, ilişkimizi yeni yeni idrak ederken, dün gece yaşadığımız şeyi hala idrak edemiyordum.

Parmaklarımı belinden, çıplak kalçalarına kaydırdım, yerinde kıpırdanarak iyice göğsüme sokuldu ve bir şeyler mırıldandı. Başımı yana yatırıp saçlarını kokladım. Ciğerlerim kokusuyla dolarken kalbim patlayacak gibiydi.

Elimin altındaki kalçasını sıkıştırdığımda kıpırdanıp homurdandı ve bacağını üzerime atıp, dizini penisime yasladı, boğukça inlediğimde avucumun içindeki poposunu sıkıştırdım. İnleyerek kafasını kaldırdı, "Cemre, ne yapıyorsun?" Dedi uykudan yeni uyandığını belli eden boğuk sesiyle. Kalbim, onun ağzından adımı duymamla kasılmıştı.

Avucumdaki dolgun poposunu tekrar sıkıştırdım, baş parmağımı deliğine sürttüğümde nefesini tuttu ve dizinin yerini yeni fark etmiş gibi dizini bacaklarıma doğru indirdi.

Elimi kalçasından ayırıp omuzlarını tuttum ve sırt üstü yatmasını sağlayıp, dizlerimi vücudunun iki yanına koydum.

Ani hareketimle irkilmişti ve kırpıştırdığı mavi gözleriyle bana bakıyordu. Uzanıp önce burnunu öptüm, ardından dudaklarına hiç dokunmadan yüzünün her tarafını öptüğümde huysuzca inildeyip dudaklarını büzdü. Ama dudaklarını es geçip omuzlarını öpmeye başladığım zaman, birden bire bacaklarını belime dolayıp çıplak bedenlerimizin birbirine temas etmesini sağladı, sertleşmiş penisini, sertleşmiş penisimin üzerinde hissedebiliyordum.

Bana sırıtarak baktığında yaptığım ilk şey, dün geceki anları tekrar yaşayacağımıza emin olarak dudaklarına yapışmaktı.

 

🌟

Gösteripte vermemek💜

Hem de 2 kezjdkddk

Klişe | B×B Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin