I'm very sorry for the reader. HUARGH!!!some of you are happy when I made a story about Seongwoo but Seongwoo does not appear in this story. I'm sorry this book is the second book for MCMH. I'm so SORRY😭😭 I give a fake hope!!!!!!😭😭I promise, after Help is ending I will make a story about Seongwoo. Once again I'M SORRY AND I PROMISE!
Jihyun pov
Aku melihat baju di dalam almari. Aku buntu tidak tahu untuk memakai baju apa pergi ke jamuan.
Ttok ttok!
Pintu bilik diketuk. Eomma masuk bersama satu bungkusan di tangan.
"Jihyun, ada orang hantar"Eomma menghulur bungkusan di tangannya.
Aku ambil. Selepas eomma keluar aku membuka bungkusan.
Terdapat gaun putih yang sangat cantik. Macam pernah aku nampak gaun ni.
Mimpi! Dalam mimpi aku.
Ada juga satu surat diselitkan.
See you tonight, Jihyun mesti yang paling cantik malam ni. Pakai la gaun yang saya bagi.
-secret admire-Siapa pula yang minat aku. Aku memakai gaun yang diberi. Aku meneliti diri aku di cermin
Cantik.
Selepas siap aku turun ke bawah. Aku menaiki kereta yang dipandu pemandu peribadi appa.
Agak agak Jihoon handsome tak?
Jihoon pov
Aku melihat jam di tangan. Masih belum sampai.
"Jihoon sorry lama tunggu"
Aku melihat Soora dari atas hingga bawah. Cantik. Termatlah cantik. Aku dan Soora masuk ke dalam dewan.
"Mana Rina?"
"Tu, dengan Daniel"Soora menunjuk ke arah Daniel yang sedang mendukung Rina
Aku menarik tangan Soora pergi ke Daniel.
"Papa!"-Rina
"Nak gula gula"
"Mama habis kan"-Rina
Aku memandang Soora. Soora ketawa.
"Tadi mama nampak Rina bagi dekat uncle Daniel"-Soora
"Mana ada! Mana ada"-Daniel
Aku dan yang lain ketawa melihat Daniel.
Dah kata, Daniel tak pernah tak comel.
Skip
Sepanjang majlis berlansung aku lansung tidak nampak Jihyun. Ada juga yang sudah pulang ke rumah. Hanya sedikit saja di dalam dewan.
Mungkin senang untuk aku mencari Jihyun. Aku memandang sekeliling dewan. Jihyun berada di tempat air beralcohol.
"Yah Park Jihoon!!"Jihyun yang dalam keadaan mabuk datang ke arah aku.
Aku terkejut.
"Park Jihoon"kata Jihyun nadanya seperti orang mabuk
"Jihyun, Jihyun minum arak ke?"
Aku memegang bahu Jihyun. Jihyun memeluk aku.
YOU ARE READING
MY CRUSH MY HUSBAND 2 ||PARK JIHOON||
Short Story💢Note: before you read this book please read my crush my husband first. This book 2 for my crush my husband 💢