28. Bölüm (Sert bir yumruk)

144 16 15
                                    


Öfkeyle her şeyi koliye koyup bahçeye taşıdım. Hepsini özenle çıkarıp tohum paketlerine uzandım.

Gönderdiği şey gerçekten çok tatlıydı. Dev bir papatyayı oluşturan her bir yuvarlağın içine saksılar yerleştiriliyordu.

Hepsi farklı renkte olan saksıları istediğim sırayla papatyanın bölmelerine yerleştirdim. Sonra eserime hayranlıkla baktım.

Toprakla uğraşmayı seviyordum. Benim için gerçek bir terapiydi. Tabi bunu yazma konusunda da söylüyordum. Ağaçlar ve çiçeklerle uğraşmak da yazmak da beni iyileştiriyordu.

İçinde, yeni çiçekler ekilmiş saksılarımın olduğu papatyayı alıp odama çıktığımda ruhuma dolan huzuru hissediyordum.

Elindekini balkonuma yerleştirip hızla üzerimi temizledim. Dışarı çıkmak için güzel bir gündü. En azından abimi ikna edebileceğimi düşünüyordum.

İlk işim onu aramak olmuştu. Minseok'la dışarı çıktığını ve istersem yanlarına gidebileceğimi söylemişti.

Hazırlanıp evden çıktım. Söyledikleri alışveriş merkezine doğru yürürken bir yandan da Yixing'e mesaj yazıyordum. O da gelirse daha az yalnız hissedecektim. Çünkü Minseok ve abimin her zaman konuşacak bir şeyleri olurdu.

Olumlu yanıt alınca telefonumu kaldırıp yürümeye devam ettim. Hızla ilerlerken, tanıdık bir ses beni durdurmaya yetmişti.

"Hey! Selam!"

"Jongin?"

"Nereye koşuyorsun?"

"Arkadaşlarımla buluşacağım."

"Artık görüşemiyoruz."

"Sebebini biliyorsun."

"Bunları konuşabiliriz."

"Bilmiyorum. Belki başka zaman.. Şimdi gitmem gerek."

"Peki, sonra görüşelim."

Vedalaşıp hızlı adımlarla abimlerin yanına gittim. Yixing çoktan gelmişti. Sürpriz sever dostum, her zamanki gibi, aslında dışarıda olduğu detayını atlamıştı.

Eğlenceli bir günü bölen şey bir kez daha Baekhyun olmuştu. Hatta bu kez bakışlarıyla yetinmemişti. Beni resmen taciz etmişti.

Neyse ki en yakın arkadaşım ve abim ona haddini bildirmişti. Onun gibi insanlar her zaman bunu hak ediyordu. Sert bir yumruk..

What's Up? 9 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin