Lanet bir alarm sesiyle gözlerimi açtım. Ne olurdu sanki son sınıftaki öğrenciler okulu bir ay erken bitirse?!
Homurdanarak yataktan kalktım. Annem çoktan mutfağa girmiş, babam işe gitmek için evden çıkmış ve abim de mezuniyet hazırlıklarına başlamıştı.
Abim Yifan benim için dünyadaki en değerli varlıktı. Tabi ki kimsenin korumasına ihtiyacım yoktu ama onun beni koruduğunu bilmek iyi hissettiriyordu. O varken hiçbir şeyden korkmuyordum.
Her sırrımı paylaşabileceğim biriydi. İlk aşkım Baekhyun'u yalnızca ona anlatmıştım.
Aslında onun neden ilk aşkım olduğuna bile anlam veremiyordum. Kendini beğenmiş, ukala ve bencil biriydi. Hiçbir koşulda bu değişmezdi. Ona bir gün ölmek istediğimi söylediğimi hatırlıyordum. Bana söylediği şey hala kulaklarımdaydı.
"Sen ölürsen ben ne yapacağım?"
Bu cümleden çıkabilecek onlarca anlam olabilirdi. Fakat Baekhyun söylüyorsa sadece bir anlam çıkabilirdi.
Uzun zamandır kimseyle ilgilenmiyordum. Ondan ayrıldıktan sonra kimseyle olmayışım, kesinlikle onunla ilgili değildi. Tanıştığım kişileri ya abim uygun bulmuyordu ya da ben tavırlarından rahatsız oluyordum.
Son görüştüğüm kişi benim gibi Super Junior fanıydı. Jongin.. O da diğerleri gibi hayatımın dışında kalmıştı. Kalabalık çevresi ve rahat hareketleri asla bana göre değildi.
Tekrar aşkı yaşayacak mıydım bilmiyordum. İçinde bulunduğum hayattan yeterince mutluydum. Fakat daha büyük mutluluklar istiyordum.
Aslında çok da uzak olmadığını hissediyordum. Belki seneye üniversitede olacaktı ama elbet olacaktı. Gerçek aşk kendiliğinden beni bulacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Up? 9 ✓
FanfictieSehun ve (ilerleyen bölümlerde öğreneceğiniz) sürpriz erkeği :) //NOT: Diğer sezonlardan bağımsızdır.//