53. Bölüm (Seni o sandım)

197 12 25
                                    

İçeri girenin abim olduğunu görünce nefesimi bıraktım.

"Tanrım.. Ölüyordum.."

"Neden?"

"Seni o sandım."

"Kim?"

"Mesajlaştığım kişi.. Bugün buraya gelecek."

"Odana mı?"

"Evet. Onu bekliyordum."

"Bence beklemeyi bırakmalısın Sehun."

"O ne demek?"

"O gelmeyecek."

"Nasıl yani?"

"Gelmeyecek işte.."

"Sen onu tanıyorsun. Yixing olamaz değil mi?"

"Hayır tabi ki."

"Minseok?"

"Hayır.."

"Baekhyun?"

Yanıma gelip oturmamı sağladı. Sandalyemi alıp tam karşıma oturdu.

"Gözlerime bak Sehun."

"Huh?"

Öylece gözlerime bakıyordu. Hiç konuşmadan.. Bir tek kelime bile etmeden sadece bakıyordu. Elimi tuttuğunda bileğindeki turuncu yeşil bilekliği fark ettim. O an şimşekler çakmış gibiydi. İkimize aitmiş gibi.. Turuncu ve yeşil.. Hatırladıklarım kalbimin sıkışmasına sebep olmuştu.

"Konuşmama gerek var mı?"

"Var."

Ellerimi çekip anlamayarak baktım.

"Anlaman zor biliyorum ama ben sana aşığım."

"Ne saçmalıyorsun?"

"Sakin olur musun biraz."

"Biz kardeşiz."

"Sanırım bilmen gereken çok şey var."

"Bilmek istemiyorum."

Elimi tekrar tuttuğunda öfkeyle ittim.

"Dokunma bana."

"Yalvarırım dinle beni."

"İstemiyorum."

"Sehun.."

"Sen iğrenç bir adamsın. Bir an önce defolup git bu evden."

"Beni dinlemeyecek misin gerçekten?"

"İstemiyorum. Kardeşine sapıklık yaptığını babama anlatmamı istemiyorsan bir daha bana yaklaşma."

Dolu gözlerle gözlerime baktı.

"Bir kez sarılmama izin verir misin?"

"Çık odamdan."

Gözlerimden ateş saçıyordum. Ölesiye bir nefret vardı içimde. Öz kardeşine böyle bakan biriyle aynı evde yaşamış olmak bile midemi bulandırıyordu.

Ayağa kalkıp kapıyı açtım. Odamdan çıkmasını beklerken kollarını sıkıca etrafıma sardı. Bu durumdan iğreniyor da olsam şefkatini inkar edemezdim. Kokumu içine çekerken titriyordu. Gerçekten ağlıyor muydu?

Son kez gözlerime bakıp odasına gittiğinde sinirle kapımı çarptım. Hayatın bana gönderdiği tek gerçek aşk olacağına inanmıştım. Bana siyah inci diyen biriydi. Kalbime, gözlerime bakmadan dokunan biriydi. Tüm dünyam olacağına inanırken, dünyamı başıma yıkan biriydi.

Kardeşimi elimden almayacağını söylerken tam da bunu yapmıştı. Bu yüzden onu asla affetmeyecektim.

What's Up? 9 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin