🌈🍒.
" Panggilan terakhir untuk para penumpang AL345 ,"
ya, sekarang masanya untuk aku pergi .
Kedua-dua bagasi aku ditarik menuju kearah pintu pelepasan.Masih terdapat ramai orang walaupun baru pukul 7 pagi .Hyunseung dan Yujin aku sudah berjumpa dengan mereka buat kali terakhir sebelum aku bertolak ke Lapangan terbang.
"YOON DUJUN!" suara itu. ya, suara jeritan itu membuatkan aku terhenti.Tak mungkin dia datang.Aku memalingkan wajahku ke belakang
dan betul.memang dia.gadis yang aku berharap sangat untuk datang .Aku mahu menatap wajahnya buat kali terakhir.
" Yoon Dujun jangan pergi!"dia cuba sedaya upaya berlari mengejar aku .Aku tak kuat nak tengok gadis itu menangis .
Kalau aku bersemuka dengannya pasti aku tidak akan pergi ke Australia sekarang.
"Maafkan aku, Heo Haerin"aku berkata perlahan dan meneruskan langkahku memasuki balai perlepasan.
Haerin pov'
"Yoon Dujun, wae? wae... wae... wae!" kenapa dia tinggalkan aku sekarang.Aku tak kuat nak kehilangan dia! Dia langsung tidak hiraukan aku yang memanggil namanya.
" Hae , bangun"pujuk Gikwang di sisi aku lembut.Bahuku dipegang Gikwang supaya menyokong aku untuk berdiri.
" Kenapa dia tak bagitahu aku dia sakit" Junhyung mendakap aku erat.Air mataku semakin deras mengalir.Semakin aku teringat kenangan aku bersama Dujun.Betapa peritnya aku melihat wajahnya pergi begitu saja.
"Kenapa aku tak pernah sedar muka dia yang pucat tu, Junhyung"aku menumbuk beberapa kali dada Junhyung.Kenapa semua ni mesti terjadi?
"Aku tak sempat nak minta maaf dengan dia"
"Kau tahu tak aku cintakan dia"
"Aku rindukan dia"
"Kenapa dia tak cakap"badanku semakin lemah.Seperti tak mampu aku untuk berpijak diatas muka bumi ini.
"Kita akan tunggu dia"Junhyung mengeratkan dakapannya.
"Hyunseung, kau tahu semua ni"aku melepaskan pelukan Junhyung dan memandang kearah Yoseob dan Hyunseung bersilih ganti.Hyunseung baru tiba
"maafkan aku"dia berlalu pergi daripada situ .
" aku bencikan kau hyunseung!" air mataku tidak berhenti mengalir , semua disebabkan rahsia yang tersimpan itu .
Ya, Yujin yang memberitahu aku.Aku bencikan yoon dujun.
" Terima kasih Yoon Dujun untuk segalanya. See you later."
❤ END.
❤ : yeahh! habis jugak akhirnya cite ni😂 Maap pengakhiran memang mintak penyepak. Tapi jangan risau akan ada epilog! jadi nak tanya sad ending or happy ending! 😂Story ni belum official end lagi tau. Sila tunggu untuk epilog ≧∇≦
YOU ARE READING
[C] Goodbye | YDJ
Short Story﹙complete.﹚ ❏ 〰〰 ⨾ 𝐲𝐨𝐨𝐧 𝐝𝐮𝐣𝐮𝐧 . 𝐡𝐞𝐨 𝐡𝐚𝐞𝐫𝐢𝐧 ! ❝ see you later, i will coming back. ❞ 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 ᝰ 240818 𝖾𝗇𝖽 ᝰ 221218