🍒🌈.
Daun daun kuning kejinggaan berguguran dibawa angin.
Kedua belah tanganku dimasukkan ke dalam poket seluar.Aku berjalan seperti tiada hala tujuan lagi.Satu keluhan berat dilepaskan buat keberapa kali dah.
Sebelum aku keluar daripada rumah. Aku nampak Yoseob keluar dari biliknya tetapi dia langsung tidak memandang aku.Aku terguris.
Tapi mungkin perasaan mereka lebih sakit disebabkan perbuatan aku kepada mereka.
Tanpa sedar aku sudah sampai di sini.Bangku yang tidak jauh dari sungai aku melabuhkan punggung.
dan kenangan aku bersamanya kbali berputar di fikiranku.
• flashback •
"Yoon Dujun laju lagi la"kawasan itu dipenuhi dengan gelak ketawa Heo Haerin.
Dujun yang berada di belakangnya sedaya upaya cuba mengejar gadis kecil itu.Walaupun dalam keadaan yang bersalji mereka boleh lagi bermain kejar kejar.
"Haerin tunggu kau!"jerit Dujun.Baju sejuk Haerin dicapai dan menariknya.
Dan serentak mereka berdua jatuh bergolek diatas salji itu.
Mereka berdua berpandangan antara satu sama lain.
Gelak ketawa mereka sekali lagi terhambur.
"Terima kasih Yoon Dujun"
"Kerana kekal di sisi aku"Haerin tersenyum manis .Dujun memerhatikan setiap inci muka gadis ditepinya.Langit ditenung.
"Kau jangan lari dari aku dah"pesan Dujun
"bukan senang nak kejar kau"
"HAHAHA kau dah tua kot sebabtu tak larat" Haerin tergelak besar sekali lagi.Sungguh mudah hendak membuat gadis itu terhibur.Gadis yang sentiasa dipenuhi warna kuning di dalam hidupnya
" Kau tahu tak umur kau sama je dengan aku"Haerin menjeling Dujun sebaik saja mendengar kata-kata Dujun.
" Hish spoil betul"Haerin merungut.Tak ubah macam perngai budak-budak.
"Yoon Dujun"namanya dipanggil
"janji dengan aku yang kau akan sentiasa ada di samping aku"jari kelingking Haerin dikeluarkan .
"aku janji"Dujun menyambutnya.
"dahla jom bangun.Aku sejuk" Dujun membantu Haerin untuk bangun
"jommm!" bahu gadis itu dipeluk dan meninggalkan kawasan itu dengan kenangan
• end •
"aku tak dapat tunaikannya Heo Haerin.Mianhae... "
『✿❀』
favkookaine- : aegisthetic- : taemykook- : iamsarah- : jaehyuns-hoe
YOU ARE READING
[C] Goodbye | YDJ
Nouvelles﹙complete.﹚ ❏ 〰〰 ⨾ 𝐲𝐨𝐨𝐧 𝐝𝐮𝐣𝐮𝐧 . 𝐡𝐞𝐨 𝐡𝐚𝐞𝐫𝐢𝐧 ! ❝ see you later, i will coming back. ❞ 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 ᝰ 240818 𝖾𝗇𝖽 ᝰ 221218