4. BÖLÜM: STRAFOR KÖPÜK

67 9 77
                                    

Dün gece Sel ve Başak ile buluşup öyle Hufflepuff binasına gittik. Onda da biz Harry ile olan olaylara açıklık kavuştururken Selena, Draco ile konuşamamaktan yakınıyordu.
Hesaplamalarıma göre okul daha yeni açılmış yani bugün böcürt dersi var. Bu yüzden Draco salonda değildi. Kolu yeni kırılmış olmalı.
Şahgagayı kaçırdık lanet olsun!
Sabahtan beri Nilsu'yu uyandırmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Ne bölünmez uykusu varmış! Meraba! Ben Alara Didem Balsu. Buna da müq bir çözüm buldum bile!
Bavulumdan telefonumu çıkarıp (kim demiş çalışmaz diye... internet arada bir çekmiyor o kadar... konum hiç yok zaten...) bir muggle arkadaşımın aldığı hoparlöre bağladım. O sırada yapılacak listeme bir şey daha eklemem gerekti. Onları aramalıydım...
Şarkılarıma göz gezdirdim. Acaba hangisi ile uykusunu bölsem diye düşünürken o hayat kutarıcı şarkı geldi karşıma.
Şarkının başlangıç kısımlarını bitirdikten sonra Nilsu'nun yanına geldim ve sesi sonuna kadar açtım.

"DÜŞMEYE DOYAMADIĞIM DİPSİZ KUYUMDUN!"
Nilsu yatağında zıpladı ve battaniyeye dolanıp yere düştü. Koza örmüş sinirli bir kelebek gibi kendini battaniyeden kurtarmaya çalışıyordu.
"KIRILAN HAYALLERİMİN BAŞROLÜ OLDUN!"
Aleyna Tilki'nin sesi odada yankılanırken ben gülmekten yerlere yatmıştım. Nilsu kurtulacakken son anda müziği kapatıp telefonu yatağıma fırlattım ve koşar adımlarla merdivenlere koştum. Bu sırada Nilsu:
"ALARA SEN BİTTİN! SENİNLE DAHA İŞİM BİTMEDİ!..." devamını duyamdadım çünkü büyük salona doğru arkamdan at koştururcasına gidiyordum. Sonunda beni takip etmediğini anladım ve  Yürüyerek Hufflepuff masasına oturdum. Nefes alış-verişim düzelince de YEMEKLERE YUMULUN!

BİR SAAT SONRA GRYFFINDOR İLE ORTAK İKSİR DERSİ
Selena ile Başak derse girdiler ve dün tanıştıkları Pansy'nin yanına oturdular. Malzemelerini çıkardılar ve Selena iksir kitabına göz gezdirmeye başladı. Başak ise Pansy ile konuşuyordu.

***

Dersin ortalarına doğru kırık kolu ile Draco sınıfa girdi. Savaştan çıkan kahraman... havalı... ya işte savaştan çıkan kahraman gibi geldi sınıfa ve Pansy'nin yanına oturdu. Altın üçlü ve çakma altın da onu devrilen ve baymış gözlerle bakıyordu. Pansy kolunun hal hatrını sorduktan sonra Draco arada bir Selena ile Başağa gözü kayarak büyük bir ihtimalle kim olduklarını sordu. Birkaç dakika sonra onlara döndü ve:

" Meraba, sanırım burada yeniymişsiniz. Ben Draco, Draco Malfoy"

Selena'nın o an içinden "Ah, tabii ki tanıyorum! Sen seçim şansı olmayan çocuksun!"  Demek gelse de kendini tuttu ve:

" Ben de Selena, Selena Yılmaz." Dedi ve elini sıktı. Sonra Draco Başak'a döndü.

" Başak, Başak Yıldırım"

"Tanıştığıma memnun oldum." Dedi ve tatlıca gülümsedi.

Selena'nın kalbinin üzerine konan milyonlarca kelebek aynı anda uçuşmaya başlamıştı. O ise dışarıya biraz kızarıklık ve tatlı bir gülümseme yansıttı.

Draco gereken sayfayı açtı ve malzemeleri gözden geçirdi. Sonra Selena doğru eğildi ve "izle" dedi. Selena o demeden de izliyordu ama neyse...

(Yazarınız buradan sonra olan olayları yazmaya acayip üşeniyor yaaa. Bu yüzden  kısa bir özet geçeceğim. Draco yapraklarını kesemediğini söyledi ve Snape onun kesmesini söyledi, yaprakları değiştirdiler. Sonra Draco artık neyini soyamadıysa onu da "Bay Brown" soydu. Yani en azından Snape öyle dedi. Başak Pansy'e onun kim olduğunu sordu... Bunu duyan Başak hemen Alara ve Nilsu'nun yanına gitti.)

COME BACK TO YAZARIN GÖZÜ

"Kızlar, kızlar!" Başak nefes nefese yanımıza geldi.

"Noldu?"

"Gördünüz mü bilmem ama altın üçlünün yanında biri vardı."

"Sarışın dalgalı saçlı koyu mavi gözlü? Saçları kahverengiye çalan?"

"Evet, o çocuğun adı Leo Brown'mış. Bir de Levander'ın ikiziymiş."

"NE!?" Dedik aynı anda. (Vaaay demek Levander'ın bir ikizi varmış.)

"Evet! Bir de Levander Hufflepuff'taymış."

"NEEEE!?"

"Alara acaba şu zıplaya zıplaya ortak salona giren kız mıydı?"

"Sanırım. Saçı tıpkı onunkine benziyordu."

"Bu arada Selena Nerde?" Dedi Nilsu ve etrafına bakındı.

"En son Draco ile eşyalarını topluyorlardı." Dedi Başak ve omuz silkti.
Bizim ise aynı anda birbirimize bakıp muzırca gülümsedik. Demek Draco haaa? 🙂😇

"Neyse bizim gitmemiz gerek. Birazdan Böcürt dersi var." Böcürt dersi ne be? Ajdnwkdnwjnd dersi beynime öyle bir kodlamışım ki...

"Aynen." Dedi Nilsu.

Başak başıyla onayladı ve biz KSKS sınıfına Başak ise tam tersi yöne gitti. Ben ne mi düşünüyorum? (Kesinlikle bu soruyu sormamamışsınızdır ama neyse 😂) Tabii ki Selena&Draco'yu! İlk günden hemen kaptı Draco'yu ya!

***

"Kitaplarınızı kaldırın Lütfen"
Biz tabii ki kitaplarımızı çıkarmamıştık.
Sınıftan çıktık, öğretmenler odasının yanındaki sınıfa girdik. Snape geldi falan fistan... Asıl olan derse girince oldu.
Biz Nilsu ile doğuştan Amigo kızız ya... Neville öyle utanınca biz tabiki ortalığı ayağa kaldırdık. Ben "Hadi Neville!" Diye bağırınca bütün sınıf Neville için ritim tutmaya başladı.
Amigo Power!
Neville'in kendine güveni artmışa benziyordu. Snape dolaptan çıkınca çevik bir hareketle "Riddikulus!" Diye bağırdı. Bu sırada biz desteği bitirdik ve gülmeye başladık. Neville ise bunun verdiği memnuniyetle arkaya geçti. Prof. Lupin sırayla birilerini çağırmaya devam etti.

***

"Alara sıra sende!"
WTF! SIRA BENDE!
(Biliyorum aklınızda birsürü soru var:
"İsmini nerden biliyor?" , " Böcürt'ün ne?" ...
Veee işte my böcürt!)

***

Heyecan ve korku karışımı bir hisle öne çıktım. Ve kulağımda o müzik yankılanmaya başladı...hayır... yo yo yo yo yo bu olamaz.
İnanın bana böcürtüm aklıma gelcek en son şeydi.
Böcürt bir anda strafor köpüğe döndü ve etrafımda dönmeye başladı. Müzik ise arada bir insan çığlıkları ve kalp durma sesi ile kesiliyordu. Sonunda kendimi toparlayıp "Riddikulus!" diye bağırdım ve Şrak! Köpükler pembe simlere dönüştü ve müzik kesildi. Simler kafamdan aşağı dökülürken bir yandan saçlarımı koruyup bir yandan gülüyordum.
Müziğin bitmesine cidden sevinmiştim.

***

AKŞAM SAAT 10:30 HUFFLEPUFF KIZLAR YATAKHANESİ
Nilsu yatağındaki yastığa sarılmış düşünceli düşünceli püskülleriyle oynuyordu. Sonunda derin bir nefes alıp bana döndü:
"Alara"
"Efendim?"
"O böcürt de neydi?"
"Küçükken çok korktuğum bir oyuncağımdı o. Bir süprge var ve içindeki strafor köpüğü yere bırakıp tekrar topluyorsun. Çalan şarkı ise çalışırken çalan müzik. Beni hep korkutmuştur."
Oyuncak aklıma gelince ürperdim.
Bir süre sonra iyi geceler dileyip uyumak için uzandım ve bugün olanları düşünmeye başladım.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Tekrar Meraba!
Naber Nasılsınız?
Yeni bölümü nasıl bulddunuz?
Bu arada buraya not düşmem gerek. Arkadaşlar benim bir telefonum yok. Bunu tabletten yazıyorum ve tabletimi sadece hafta sonları alabiliyorum. Bugün perşembe ve ben AVM internetine bağlanıp size yb yazıyorum.
Selena, Nilsu ve Başak ailenizin kan durumu ve hangi binada olduklarını, kardeşleriniz varsa onların yaşını kan durumunu fln. Yazar mısınız?
Byeeee.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hogwarts KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin