Part 4

2.6K 69 0
                                    

Part 4

" kit !!kit  "

"သားေတာ္ ႏိုးလာၿပီလား "

" မယ္မယ္ ကေလးေရာ ကေလးကို ႐ုိက္ေသးလား "

" မ႐ုိက္ေတာ့ပါဘူး  "

ကြၽန္ေတာ္ ခ်က္ျခင္းထလိုက္ၿပီး

" ကေလးေတြေရာ႕  "

" အျပင္မွာ ဒူးေထာက္ခိုင္းထားတယ္ "

" မယ္မယ္!!!! "

" သားေတာ္ ေနမေကာင္းဘူး မထနဲ႔  "

" မယ္မယ္က အႀကီးက်ယ္ဆံုး သခင္မႀကီးဆိုၿပီ ကေလးေတြကို အရမ္းအႏိုင္က်င့္တယ္  မ်ိဳးစက္လိုခ်င္တယ္ ဟုတ္လား မယ္မယ္ ကြၽန္ေတာ္က ေရာဂါသည္ပါ  အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ကို ယူလို႔လည္း ကေလးရေအာင္ ကြၽန္ေတာ္ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ဘူး  "

" အဲ့ဒါဆို႐င္ Singto နဲ႔ kit ကိုအတူအိပ္ခိုင္း kitကို ကိုယ့္ဝန္ေဆာင္ခိုင္းရမယ္ "

" မယ္မယ္ ! ကေလးက ၁၆ ႏွစ္ပဲရွီေသးတယ္ေနာ္ "

" သားေတာ္ မယ္မယ္ေျပာသလို႔ မလုပ္ဖူးဆိုရင္ kit နဲ႔  Sing ရဲ မိသားစုေတြကို မယ္မယ္ အက်ဥ္းခ်ထားရလိမ့္မယ္ "

" မယ္မယ္က အရမ္းေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ အမ်ိဳးသမီးပဲ မယ္မယ္က ကြၽန္ေတာ္အေမျဖစ္တာ ကြၽန္ေတာ္ အရမ္းရွက္တယ္ "

" သားေတာ္ မယ္မယ္ကို ႀကိဳက္သလိုေျပာဆိုႏိုင္တယ္  မယ္မယ္ေျပာသလို မလုပ္ဖူးဆိုရင္ ဒီႏွစ္အတြင္း Sing နဲ႔ kit ကိုယ့္ဝန္မရလာဘူးဆိုရင္ မယ္မယ္က သူတို႔မိသားစု အကုန္လံုးကို ေထာင္သြင္းအက်ဥ္းခ်ပစ္မယ္ "

" အရမ္းေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ ဒီပူေလာင္လွတဲ့ အိမ္ေတာ္မွာ တစ္စကၠန္႔ေတာင္မေနခ်င္ေတာ့ဘူး "

" သားေတာ္ကို သမားေတာ္ကေျပာတယ္ က်န္းမာေရးမေကာင္းဘူး ႏွလံုးအေျခအေနဆိုးေနတယ္ သားေတာ္ အိမ္မျပန္ရဘူး "

" ကြၽန္ေတာ္ကို မတားနဲ႔  "

ကြၽန္ေတာ္အခန္းတံခါးဖြင့္လိုက္တာနဲ႔ အျပင္မွာ ဒူးေထာက္ေနတဲ့ Sing နဲ႔ kit ကို ေတြ႔ၿပီး ရင္ဘက္ထဲက နာက်င္ၿပီး ေအာင့္လာသည္

" P god !!! "

" ျပန္ရေအာင္ P တို႔ျပန္ရေအာင္ "

" ဟုတ္ကဲ့ P ! "

" သားေတာ္ ျပန္ခ်င္ျပန္ႏိုင္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ မယ္မယ္ေျပာတာကို ျမန္ျမန္အေကာင္ထည္ မေဖာ္ရင္ မယ္မယ္အေၾကာင္း သိတယ္ေနာ္ "

" မယ္မယ္ သားေသေစခ်င္ရင္ လုပ္လိုက္ေလ ကြၽန္ေတာ္ရွီေနသ၍ Sing နဲ႔ kit ဘာမွမျဖစ္ရဘူး သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို အသက္ေပးၿပီး ကာကြယ္သြားမယ္ "

" မယ္မယ္က သားေတာ္ကို တစ္ခုခုျဖစ္ခံပါ့မလား Sing နဲ႔ kit ကိုပဲ သားေတာ္ကာကြယ္ႏိုင္မယ္ သူတို႔မိသားစုကိုေတာ့ သားေတာ္ ကာကြယ္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူးေနာ္  "

" သခင္မႀကီးဘာေျပာတာလဲ P god "

"ဘာမွ မဟုတ္ဘူး Sing P တို႔ သြားရေအာင္ "

စံအိမ္ကို ျပန္လာၿပီး ကုတင္ေပၚမွာ လွဲေနတုန္း

" သမားေတာ္ ျမန္ျမန္ေခၚ Sing  "

" P ဘာျဖစ္လို႔လဲ  "

" kit ေက်ာကုန္းမွာ ဒဏ္ရာရွိီေနမွာေလ ၾကာပြတ္နဲ႔ ႐ုိုက္ခံရလို႔  "

ကြၽန္ေတာ္ စိုးရိမ္ေပမဲ့ Sing နဲ႔ kit ထရယ္သည္

" ဘာလို ့ရယ္တာလဲ  "

Singto kitအက်ၤ ီကို ခြၽတ္ျပလိုက္သည္ အထဲမွာခံထားတဲ့ အဝတ္ထူ

" အိမ္ေတာ္သြားရမယ္ဆိုကတည္းက kit အေၾကာင္း ႀကိဳသိၿပီးသား P အဲ့ဒါေၾကာင့္ ဒီအဝတ္ထူကို တစ္ခါတည္း ခံဝတ္ေပးထားတာ "

" ေတာ္ေသးတာေပါ့  ကေလးဘာမွ မျဖစ္လို႔ "

" ကြၽန္ေတာ္က ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ကြၽန္ေတာ္ေၾကာင့္ P ကသာ "

" P လည္းဘာမွမျဖစ္ပါဘူး "

" ဒါနဲ႔ သခင္မႀကီးက ဘာလုပ္ခိုင္းတာလဲ P "

Sing အေမးကို ကြၽန္ေတာ္ဘယ္လို ေျဖရမလဲ ကေလးႏွစ္ေယာက္ကို အတူအိပ္ခိုင္းရမလား

ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္ေသာသူႏွစ္ေယာက္Where stories live. Discover now