Roxana :
Vântul bate destul de tare. Afară plouă cu găleata. Tunetele și fulgerele sunt nelipsite. Eu stau împreună cu Elena în mijlocul drumului cântând ca doua nebunatice.Astăzi este cea mai frumoasă zi pentru orice elev. Este cincisprezece iunie. Prima zi din vacanța de vară și ultima zi de școală. Dar vremea nu prea ține cu noi. Stropii mari și calzi încep să se înmulțească, iar noi grăbim pasul spre casă. Intrăm și o salutăm pe mama.
Lucia:-Cum a fost ultima zi?
Elena:-Perfectă!
Roxana:-Putea fi mai bună. Adică putea fi soare! Dar nuuu... Că trebuie să ploaie!
Lucia:-Să plouă.
Roxana:-Mă corectezi tu pe mine? Tu știi cine sunt eu?! Am terminat cu media unșpe' la română!
Elena:-Lucia, ajutor! Roxy iar delirează.
Lucia:-Las-o în pace! Probabil nu și-a luat pastilele... (Spune ea râzând).
Roxana :-Voi știți că Marcus și Martinus au scos o nouă melodie?(Spun în timp ce o fredonez).
*Stai Roxana vorbea în timp ce fredona? Asta e posibil?*
Elena:-TACI! Că mă sună iubi!Convorbire telefonică:
David:- Bună, Elena trebuie să îți spun ceva...
Elena:-Ce s-a întâmplat, ursulețul meu pufos?
David:-Mi-am găsit pe alta! Ne despărțim! Hai pa! (Zice el foarte repede).
Convorbire telefonică încheiatăElena începe să țipe.
Elena:-Iuby-Buby m-a părăsit! Nu mai pot trăi!
Roxana:-Ce s-a întâmplat?
Elena:-M-a părăsit David! Ești surdă?
Roxana:-Nu, dar cântam!
Lucia:-Te rog nu mă mai tortura!
Elena:-Știi ce?! O să îl sun pe David să îi spun că eu mă despart de el! Apoi îi scriu o scrisoare de dragoste lui Cristi Munteanu! Îi știe cineva codul poștal?
Eu și mama îi spunem că nu.
Lucia:-Frate, de ce nu mi-a dat Dumnezeu și mie copii normali?!Peste două zile:
Elena încă e în depresie că David s-a despărțit de ea. Iar eu îi scriu un cântec de dragoste trist pentru canalul ei de Youtube, în timp ce mama vorbește la telefon.
Lucia:-Da, am înțeles! Le voi spune! La revedere!
Roxana:-Cu cine vorbeai?
Lucia:-Cu un impresar foarte cunoscut în România. Am uitat cum îl cheamă.
Roxana:-E atât de cunoscut, în cât ai uitat cum îl cheamă! Am înțeles...
Lucia:-Ce spui? Vă băgați?
Roxana:-Stai... Cum adică "vă"?
Lucia:-Vrea ca tu să îi compui cântecele.
Roxana:-Dar știi că nu îmi place să fiu în centrul atenției.
Lucia:-Nu vei fi. Elena va fi.
Roxana:-Dacă Elena se bagă, mă bag și eu.
Lucia:-La ora șapte trebuie să fim în fața Prefecturii.***
Eu, împreună cu mama mea, Elena și mama Elenei, suntem de jumătate de oră la locul de întâlnire.
Elena:-Doamne, dacă mai aștept mult voi pierde live-ul lui Cristi!
Roxana:-Stai liniștită. Nu pierzi nimic interesant!
Elena:-Ba da! Cum ar fi ca Marcus să facă un live și tu să nu te uiți?
Roxana:-Asta e... Eu nu sunt așa obsedată de Marcus cum ești tu de Cristi!
Elena:-Nici nu știi cum arată Cristi! E mult prea frumos!
Roxana:-Nici nu vreau să știu!
După câteva minute, apare persoana așteptată.
Impresarul:-Îmi pare rău că am întârziat, dar nu cunosc prea bine orașul.
Lucia:-Nu este nimic.Acel domn foarte elegant, ne-a prezentat câțiva artiști pe care el i-a promovat și acum au ajuns faimoși. Mamele noastre au fost de acord să ne ajute să ne îndeplinim visul. Adică visul Elenei. Eu aș vrea doar să scriu.
Impresarul:-Am uitat să vă spun. Casa de muzică la care vor înregistra fetele este în Constanța. Așa că un adult va trebui să le însoțească.
Mama Elenei:-Îmi pare rău, dar eu nu pot! Sunt mult prea ocupată cu serviciul.
Lucia:-Atunci le voi însoți eu.
Mama Elenei:-Am încredere în tine, dragă Lucia!
Impresarul:-Casa de discuri le va asigura tot ce este necesa: cazare la un hotel de cinci stele, mâncare, transport, doar să respectați programul.
Am decis. Eu și Elena vom pleca în Constanța. A,da... Și mama.
Mamele noastre semnează contractul, iar în data de douăzeci iunie vom pleca.***
Roxana:-Hai să facem o promisiune: atunci când vom fi faimoase, nu ne vom strica prietenia!
Elena:-Promit!
Roxana:-Și eu!
Elena:-Poate îl întâlnesc pe iubirea mea, Cristi Ursulik!
Andreea:-O, Doamne! Iar începe!***
Totul este pregătit. Urcăm în tren și ne luăm la revedere de la orașul natal. "Constanța, fi pregătită! Venim!"
CITEȘTI
VAMPIRUL VLOGGER
Vampire(Acesta este doar scheletul unei cărți care va fi tipărită! Dacă te vei plimba pe stradă și vei vedea „Vampirul Vlogger" în vitrina unei librări... Ei, atunci ți-am spus eu!) Vampiri, demoni, vrăjitoare, vârcolaci și monștri... Niciun om întreg la m...