Capitolul 16: Gee... e ca si mort

30 2 0
                                    

Elena:

Am privit curioasă. Auzul mi s-a intensificat, mirosul, văzul, durerea... Totul!

Elena:-Îmi pare rău, Lucia! Nu știu ce m-a apucat!

Ea și-a ridicat privirea din pământ. Mi-a înfruntat privirea. Nu eram pregătită. Am înghițit în sec.

Lucia:-Este ok... Am... să îți spun ceva... A ezitat.

Elena:-Te ascult.

Lucia s-a codit. A deschis gura sa spună ceva, dar corzile ei vocale au refuzat să emită sunete. Până la urmă, s-a îmbărbătat și a spus:

Lucia:-Tu... A... Nu știu cum sa îți spun asta fără să te sperii... Și s-ar putea ca după ce îți zic asta să nu mai fiu tutorele tău legal...

Elena:-Nu mă mai fierbe!

Lucia își trece limba peste buza de sus. Eu ridic ambele sprâncene în semn de curiozitate. O privesc intrigată. Nu știu ce prosti va mai zice și ea, dar sigur nu o va întrece pe  Roxana.

Lucia:-Sunt 99,9%  șanse  sa fi vampir!

Elena:-Si restul de 0,1%?

Lucia:-S-ar putea s-o fi luat razna de tot.

Acel moment când crezi că Lucia nu poate fi mai ciudată decât deobicei, dar ea îți demonstrează contrariul. Știu exact cine este vinovat pentru asta!

Elena:-Cristi!

Deschid geamul și sar de la fereastră. Aterizez în picioare ca o pisică. Nici nu mi-am dat seama ca m-am aruncat de la etajul cincisprezece, atât de furioasă eram pe Cristi. Lucia mă privește de la fereastră si strigă dându-si mâna prin păr:

Lucia:-Eu am mereu dreptate!

Îmi urmez instinctul care mă duce direct la Cristi, era cu Roxana . Sar pe el și îl strâng de gât. Acum este pe cimentul fierbinte. Mă aruncă de pe el si zbor la o suta de metri deasupra pământului, dar revin rapid cu picioarele pe pământ.

Cristi:-Sunt mai puternic decât tine!

Elena:-Dar eu sunt mai nervoasă!

Îl împing pe Cristi cu atât de multă ură, încât zboară într-o mașină, care împinge altă mașină și alta și alta și tot așa ca la domino. Îmi pare rău pentru bieții proprietari. El se ridică repede si doboară un copac. Ia o creanga și se apropie de mine. Vrea să mă înjunghie, dar Roxana se poziționează în fața mea. Cristi aruncă țărușul din mână. Roxana fuge, iar el se duce după ea. Știam din prima zi ca are sentimente pentru ea! Arunc acea creangă în urma lui. Se întoarce și îmi aruncă o privire de "lasă că mă ocup de tine mai târziu", apoi dispare.

             Gee:

      Ideea asta nu-i chiar așa de rea! Satan îmi oferă putere, chiar el a zis. Daca aș fi și demon și vampir aș putea conduce Iadul, Împărăția Cerurilor și Pământul! Aș fi mai puternic decât însuși Lucifer! L-aș putea detronat pe Satan și să devin Tartorul Iadului. Dar cum să fac asta? Am nevoie de ajutor de la cineva din interior. Lucia! Ea cunoaște multe informații despre demoni. Merg la apartamentul ei și bat la ușă. Îmi scarpin partea stângă a gâtului și aștept. După câteva secunde, îmi deschide ușa Lucia, care are un zâmbet cald pe buze.

        Lucia:-Buna, Gee! S-a întâmplat ceva?

         Gee:-Nu...Doar că... Vreau să vorbim...

         Lucia:-Sigur! Intră!

             Am pășit pese prag. Nu știam cum sa încep această discuție cu ea. Mi-a oferit un ceai și s-a așezat pe canapea la vreo doi metri de mine. Figura ei trăda nesiguranță, parcă ascundea ceva de mine. Am sorbit o gură mare de ceai și am început:

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VAMPIRUL VLOGGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum