-
-
-
"ကလင္...ကလင္...ကလင္......""....အင္..."
အိမ္ေရွ႕မွ bellသံေၾကာင့္ Honey ႏိုးလာတယ္...၊စားပြဲခံုေပၚေလးမွာ ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ေလးေပၚ
အိပ္ေပ်ာ္မိသြားတာပဲ....၊
"အင္...ညေနခင္းေတာင္ေရာက္သြားၿပီပဲ...."
ညေန ၅နာရီခြဲအခ်ိန္ေလာက္...ပုဇြန္ဆီေရာင္ေကာင္းကင္ ႀကီးကိုေငးၾကည့္မိေလတယ္....။"ေကာင္းကင္ႀကီး ကအရမ္းလွတာပဲ....."
"Bell သံၾကားတယ္ ဘယ္သူလဲမသိဘူး..."
Honey အသိျပန္ဝင္လာၿပီး ေအာက္ဆင္းၾကည့္လိုက္တယ္....။
မားမား ကေတာ့ ရီရီေမာေမာ နဲ႔ ျပံဳးခ်ိဳၿပီးေျပာေနလိုက္တာ ဘယ္သူလဲမသိဘူး...၊
Honey တံခါး နားကပ္ၿပီး ဘယ္သူလဲဆိုတာ ၾကည့္ လိုက္မိတယ္....။
....ခုန က သာယာမိတဲ့အေတြးေတြေပ်ာက္သြားၿပီး...ပုဇြန္ ဆီေရာင္ေကာင္းကင္ေတာင္ ငရဲမီး ခဲေတြ မိုးေပၚကေန က်လာသလား လို႔ေတာင္ စိတ္မွာ ထင္မိေအာင္ ေဒါသေတြ တေထာင္းေထာင္း ထြက္မိတယ္.....။".....Hi...Honey....."
ဟင္.... သူ...သူ....၊ ငါ့ကိုေတြ႕တာေတာင္ အံ့ဩတဲ့ပံုလဲမပံုဘူး...အခုမွသိတဲ့လူပံုစံအတိုင္း...။
ႏႈတ္ဆက္လိုက္ၿပီးရုတ္တစ္ရက္...
ေကြးညႊတ္ၿပီး ျပံဳးလာတဲ့ ႏႈတ္ခမ္း.....၊ ရိုးသားသေဘာေကာင္းခ်င္ေယာင္ေဆာင္တဲ့အဲ အျပံဳး....။"အမ္.....ငါ့ကိုမမွတ္မိတဲ့ပံု...."၊ငါ့ကိုမသိေတာ့ဘူးလား...ဒါမွမဟုတ္မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္တာလား...ေခါင္းပဲမေကာင္းတာလား..."
"ခုေလးပဲသမီးအေၾကာင္းေျပာေနတာ....
မားမား မွန္းတဲ့အတိုင္း သမီးနဲ႔အသက္တူပဲ...
Hnin Thet Wai တဲ့....""Hnin...လို႔ပဲေခၚပါ အန္တီ...ရင္းရင္းႏွီးႏွီးေပါ့..."
"...ေစာက္ပိုေတြ....."
"ဟဲ့..နင့္ကိုယ္နင္မိတ္ဆက္လိုက္ေလ..."
သက္ျပင္းကို အၾကာ ႀကီး ခ်ၿပီးမွ တစ္လံုးခ်င္းေျပာလိုက္တယ္....။
"H O N E Y .... O O...."
"ဟဲ့...ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ေကာင္းေကာင္းမြန္ မြန္ ေျပာစမ္း..."
"ခုန မွ အိပ္ရာ က ထ လာလို႔ပါ..."
"ရပါတယ္...အန္တီရယ္....မရင္းႏွီး ေသးလို႔ေနမွာပါ...."
"လာျပန္ၿပီ...ဒီအျပံဳး.....အဲအျပံဳးနဲ႔ပဲ လူေတြကိုသိမ္းသြင္းေနတာလားမသိဘူး...."
"Hnin ရယ္...စိတ္သေဘာထားေကာင္း လိုက္တာ.... Honey နဲ႔မ်ားတျခားဆီ....
"မားေနာ္!!!!!....."
"မား ဘာသိလို႔ လဲ...အဲေကာင္မ ဟန္ေဆာင္ေနတာ...."
"အေပၚတက္ျပန္တက္ေတာ့မယ္..." လို႔ေျပာၿပီး...
သူ႔ကိုေစ့ေစ့ၾကည့္လိုက္တယ္....၊ သူမ ရဲ႕ ေနာက္ခံ ကပုဇြန္ဆီေရာင္ေကာင္းကင္ေၾကာင့္....
သူမ ယဥ္သက္ရႉေမာေလာက္ေအာင္လွေနပါတယ္.....၊ဒါေပမယ့္..
.အဲအလွတရားက သူ႔စိတ္သေဘာထားကို ၾကာၾကာ ဖံုးထားႏိုင္မလား ၾကည့္ရေသးတာေပါ့...
-
-
-
"ဟား...ဟား....ဟား...... " နင့္ ဇာတ္လမ္းက လဲ ဟယ္ Honey ရယ္...."" မရီ နဲ႔ Nay Yee...ငါေတာ္ေတာ္တင္းေနတာ...
အဲေကာင္မ ကို....""နင္ကလဲဟယ္...ကေလးကလားဆန္လိုက္တာ...
အဲေလာက္ေလး ကို..""အဲေလာက္ေလး ေပမယ့္...ခံလိုက္ရတာ အလံုးလိုက္ႀကီးဟ...."
"ေအးပါ....အလံုးႀကီးကို....က်ေအာင္ခ်လိုက္...."
"ခ် မွာ....ဒါေပမယ့္ ဒီအတိုင္းေတာ့မဟုတ္ဘူး...သူ႔ကို ငါ ပညာ ျပန္ျပ မွာ...."
"Nay Yee...သူ ငါတို႔ေက်ာင္းေျပာင္းလာမယ္ထင္တယ္ဟ...."
"ဟုတ္လား....၊သူ ေတာ္ေတာ္ လွတယ္ဆို....
ဟိုေကာင္ေတြ ေျပာသံကို ၾကားတယ္....""ဘယ္ေကာင္ေတြလဲ..."
"ဘယ္သူရွိရမလဲ..... ေကာင္းဆက္တို႔ေပါ့..."
"အဲေကာင္ေတြ က ေကာင္မေလး နဲ နဲ ေခ်ာ ရင္ ေတာင္ ဘူးတဲ့ေကာင္ေတြ....."
"ၿပီးေတာ့ေလ...ညေနကလဲသူ႔ကိုေတြ႕လိုက္တယ္.... ေသတၱာဆြဲၿပီး အိမ္ထဲမွာ ပစၥည္းေတြခ်ေနတာ...
မဆိုးပါဘူး...ရုပ္ေလးေတာ့ေခ်ာပါတယ္....၊
ဒါေပမယ့္....နင့္ ကို မမွီပါဘူး... Honey ရယ္...""မသိေတာ့ဘူး....Nay Yee ရာ ....ငါသူ႔ကို ပညာျပန္ျပခ်င္တာပဲ...."
"ေအးပါ....နင္သေဘာပါ...."
"ငါ နင့္ကို တစ္ကယ္ ပညာျပန္ျပ မွာ....နင့္ကို ဒီအတိုင္းမထားဘူး....Hnin Thet Wai...."
YOU ARE READING
Butterfly
RomanceHoney ဆိုတဲ့ ေကာင္မေလး က တစ္ေန႔မွာ Supermarket မွာ ယိုဘူးဝယ္ ရင္းနဲ႔ မထင္မွတ္ဘဲ သူ႔နဲ႔ ၿပိဳင္ဝယ္ တဲ့ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ နဲ႔ ဆံုမိ ပါတယ္ ။ Honey က အဲေကာင္မေလး ကို အဲ ထဲ က သူ႔ဘဝမွာ တစ္ခါမွ မမုန္းဘူးတဲ့ အမုန္းမ်ိဳး နဲ႔ မုန္းမိကာမွ အမုန္း ကေန အခ်စ္ ဖစ္...