※TANITIM※

199 40 37
                                    

Okul bazılarımızın korkulu rüyası ,

Bazılarımızın kurtuluş yolu ,

Bazılarımızın kopya sevdası ,

Bazılarımızın ise iyi bir yere gelmek ,

Herkesçe farklı bir şekilde muamele görür bizim sıcak ve şevkatli yuvamız (!)

KARAKTER TANITIMI ;

MELİS ADA CANERİ,

Güzel,Neşe dolu bir kız , en iyi yaptığı şey laf sokmak ,konuşmak ve en önemlisi uyumak arkadaşlarına ve aile bağlarına önem verir bu konuda oldukça hassas olsada belli etmemeye çalışır, ayrıca çok iyi basketbol oynar (17 yaşında)

YAMAÇ ÖZAY ,

Yakışıklı , çapkın ve umursamaz bir yapıya sahiptir , arkadaşlarıyla iyi anlaşsada , ailesiyle arası pek iyi değil kolay kolay kimseye değer vermez .
Babasının tek varisi, basketbol takımında (18 yaşında)

YAĞMUR AKTAŞ ,

Tatlı , sempatik ve kırılgan bir kız ,yaşanan olaylardan çok çabuk etkilenir , melis in arkadaşı (17 yaşında)

ÖMER BULUÇ ,

Etrafındakilere pek değer verdiği söylenemez, sinirli ,yamaçla araları çok iyi, kardeş gibidirler, basketbol takımında (18 yaşında)

ŞEYMA ÜNAL ,

Sinirli , az konuşan ve olgun bir kız etrafında boş konuşan lara yer vermez ama melis onun çocukluk arkadaşı (17 yaşında)

CAN  KAYA ,

Çapkın , umursamaz ve komik bir kişiliği var arkadaşları bazen onun ne yapacağını kestiremez (18 yaşında)

BADE VURAL ,

Konuşkan ve yeri geldiğinde aşırı sinirli olan bir kız ailesine değer verir arkadaşlarıyla bazen anlaşmazlıkları olur ama aralarında hallederler (17 yaşında)

BERK COŞKUN ,

Okulun en çapkın çocuğudur , bir çok kızla beraber olmuştur, kızların duygularını önemsemez onları kullanıp ortada bırakır basketbol takımında(17 yaşında)

ASLI SÖYLEMEZ ,

Deli dolu bir kız etrafına neşe saçar , daima gülümser ve hep olumlu düşünür melis in arkadaşı , (17 yaşında )

ENGİN TANIŞ ,

Dışarıdan bakıldığında oldukça umursamaz görünsede etrafındakilere değer verir onlara zarar gelmesini istemez basketbol takımında (17 yaşında )

SÜMEYRA KAR ,

Espirilerle dolu , olup olmadık şeylere gülen sempatik ve komik bir kız (18 yaşında)

ATEŞ CANERİ ,

Melis 'in abisi tam bir baş belası , kıskanç ve sahiplenici bir özelliğiyle hiç çekilmez ama oldukça yakışıklı (19 yaşında )

ALEV YILDIZ ,

Bizim öğrencilerin en sevdiği öğretmen , sürekli yardımlarına koşar başları derde girince devreye o girer şevkatli ve tatlış bir öğretmen (37 yaşında)

📚📚📚📚📚📚📚

🎼🎼🎼🎼🎵🎶

ÖĞRENCİLER FİRARDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin