💙 20.

2.2K 193 34
                                    

Eram in fața școlii. Il asteptam pe Jungkook, ca sa ajunga odata la scoala si sa mergem impreuna in clasa. Am stat ceva timp, dar l-am vazut alergand spre mine, sarind la mine in brate. I-am zambit si i-am dat parul din ochi.

"Hei Taeeeee!"

"Bună Kookie! Ma bucur ca ai venit. Te asteptam de ceva timp."

"Mhm... Macar am venit! Haide, sa mergem. "

L-am luat de mana si ne-am dus spre clasa. Hoseok ne-a observat si a venit spre noi, zambind pana la urechi.

"Hei Tae! Hei Kook! Se pare ca i-ai spus in sfarsit ce simti pentru el, nu Jungkook?" spuse Hoseok chicotind.

"Da, da... Spune mai tare daca poti!" îi striga inapoi Jungkook.

"Stai... Tu stiai ca ma place?" am intrebat.

"Da, stiam. Suntem cei mai buni prieteni! Ne spunem totul," imi raspunse Hoseok zambind.

"Ah... Inteleg."

"Hm... Se pare ca sunteti al doilea cuplu gay din scoala asta!" ne spuse Hoseok.

"Da? Cine e acel cuplu?"

"Yoonmin," imi zice Jungkook.

"Cine sunt aia? Nu ii cunosc."

"Sunt foarte populari in scoala asta. Dar suntem prieteni cu ei. Yoongi si Jimin," spune Hoseok.

"Mi-ar placea sa ii cunosc."

"Putem sta cu ei in pauza de masa!" zise Jungkook fericit.

Hoseok da afirmativ din cap, iar dupa se suna de inceperea orelor. M-am dus la banca mea, langa Jungkook.

~

Au trecut cateva ore, iar acum suntem in pauza de masa. Suntem in cantina scolii, impreuna cu Jungkook, Hoseok si Yoonmin. Sunt de treaba baietii. Ne-am imprietenit destul de repede.

In timp ce stateam la masa, vad ca de la intrarea cantinei apare... Min Yoo?! Ce cauta aici? Se apropie de masa noastra, cu inca doua fete.

"Buna Tae," imi spuse Min Yoo pe un ton senzual.

"Ce vrei Min Yoo?"

"Stii prea bine ce vreau! Imi vreau banii!"

"Min Yoo... Am spus ca renunț si gata! Nu mai avem ce vorbi!"

"Um... Tae? Ce se petrece?" ma intreba Jungkook.

"Nu iti bate căpușorul Kookie. Sunt doar niste fete batute in cap, care nu au ce face cu viata lor. Min Yoo, pleaca odata si lasa-ma in pace!" am strigat la Min Yoo, iar toata lumea si-au indreptat privirile spre noi.

"Tae, ti-am spus. Nu plec fara banii mei!"

"Tae! Despre ce vorbeste? Ce bani?" intreba panicat Jungkook.

"Haha! Iubitul tau drag nu ti-a spus de pariu, nu?" zise Min Yoo catre Jungkook.

"Ce? Pariu? Tae, ce e asta?"

i purple you | TAEKOOK FF ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum