🎁prolog🎁

380 35 3
                                    

Jestem najprawdziwszym pomocnikiem świętego Mikołaja z Laponii! Okej, może nie takim najprawdziwszym, ale świętego Mikołaja! Okej, mojego taty, ale jestem przynajmniej pomocnikiem. I nie w Laponii. 

Mój tata jako jeden z najbogatszych ludzi w Chinach musiał pokazać, że go stać na wolontariat. Co nie jest lepsze niż zorganizowanie Mikołajek? I to jeszcze w Korei, a nie w Chinach?Przecież rozgłos będzie na całą Azję i pieniądze mu się wrócą. No i nie będzie musiał nikomu płacić, przecież to wolontariat i zebrał całą rodzinę do tego. Najlepsze święta, pomaganie innym dzieciom marzącym o milionie drogich zabawek, więc dostaną tańsze zamienniki i będą płakać. Cudownie.

Robię w sumie wszystko przez całe dnie. Co drugi dzień w ramach "wolontariatu" zamiast do szkoły idę przed galerię zbierać listy przebrany za elfa słysząc ciągle, że jestem super uroczy od starszych pań.
Potem wieczorem sortuje listy, albo wrzucam je byle jak nawet ich nie czytając. Na szczęście nauczyciele są zafascynowani, że w tak młodym wieku chce pomagać biedniejszym i mają gdzieś czy jestem w tej szkole czy nie. I wcale nie chciałem pomagać.

Przeglądając kolejne listy i wrzucając je do osobnych pudełek udając, że je sortuje, nuciłem pod nosem jakąś świąteczną melodyjkę. Na szczęście jest to już ostatnia partia, nie będę musiał już stać na tym mrozie. Nawet nie musieli mi malować nosa na czerwono!
Różowa koperta, niebieska koperta, biała koperta, brak koperty... Naprawdę, nie chce narzekać, ale mam dwanaście lat, powinienem sam jeszcze wierzyć w Mikołaja. Beznadzieja.

W oczy rzucił mi się lekko pognieciona pożółkła kartka papieru. Wyglądała na bardzo delikatną, dodatkowo w nic nie była opakowana. Dziwne, że dotarła do mnie w całości, może to znak abym ją wreszcie przeczytał?

witam w 24-rozdziałowym fanfiku świątecznym!! Kto spodziewał się tego shipu? ;) 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

witam w 24-rozdziałowym fanfiku świątecznym!! Kto spodziewał się tego shipu? ;) 

czy to już pora śpiewać Last Christmas?...

psst... rozdziały są codziennie...

Christmas Gift  ➫ ChenSungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz