🎁2

253 33 4
                                    

Te proste błędy spowodowały leciutki uśmiech na mojej twarzy. Trzymając dalej kartkę w dłoni, tak, że prawie w ogóle jej nie ściskałem, aby na pewno jej nie zniszczyć, rozejrzałem się po kupkach. Ta prośba nie pasuje do żadnej. 

Szkoda mi tego chłopaka, znając życie dostanie plastikowego robota, a on nie tego potrzebuje. Porozmawiam o tym z tatą, może da mu chociaż takiego gadającego.
Westchnąłem cichutko i położyłem ją całkowicie na bok, aby dokończyć pracę. 

- Ojcze - mruknąłem cicho, aby wyłonił wzrok znad Ipada - Mam problem z jednym listem.
- Mów szybko, mam dużo do roboty - wziąłem głęboki wdech.
- Jest jeden chłopiec, który chciałby prawdziwego przyjaciela, a nie żadną zabawkę - mruknąłem - Napisał, że może to być jakiś pomocnik Mikołaja, albo w sumie ktokolwiek pra...
- I co, mam mu sprzedać jakiegoś niewolnika? Nawet ich nie mam - przerwał mi, przeglądając dalej jakąś nudną białą stronę - Zhong Chenle rusz trochę głową, jesteś już duży, nikt nie będzie się z nim na siłę przyjaźnił.
- To... To co powinienem z tym zrobić? - spytałem niepewnie. Nie czuje się dorosły.

- Skoro chcesz tak bardzo coś z tym robić, to ty się z nim zaprzyjaźnij.

- Ja? - pisnąłem cicho.

- Jesteś najmłodszy, on też pewnie jest dzieciakiem,  dasz mi już spokój? - machnął na mnie ręką, abym wyszedł. Z mętlikiem w głowie wyszedłem z pokoju kierując się do kuchni.
- Mamo?
- Tak Kochanie? 

Mama zawsze była łagodniejsza niż tata. Zawsze miała dla mnie czas i zawsze wysłuchała. I doradziła lepiej niż tata zarobiony swoimi pieniędzmi.
- Zaprzyjaźnij się, co ci szkodzi - pokroiła już wszystkie warzywa, kiedy ja siedziałem przy stole i wszystko jej opowiedziałem. Zazwyczaj gotuje pokojówka, jednak dostała parę dni wolnego.
- Tak sądzisz? - moje oczy lekko błyszczały.

- Zrobisz dobry uczynek na święta - cmoknęła mnie w czoło - Przemyśl to Kochanie.

- Zrobisz dobry uczynek na święta - cmoknęła mnie w czoło - Przemyśl to Kochanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Christmas Gift  ➫ ChenSungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz