Od Autora

309 9 0
                                    

Drogi czytelniku!
Księga ta to początek twojej drogi przez magiczny świat. Masz w sobie moc, którą możesz wykorzystać na wiele bardzo różnych sposobów, a zaklęcia zapisane na tych kartach mają ci to zadanie ułatwić. Znajdziesz tutaj wiele przydatnych I mam nadzieję, że ciekawych informacji.

Pamiętaj, proszę że magia to nie zabawa. Każde wypowiadane zaklęcie wymagać od ciebie będzie pełnej koncentracji i wielu ćwiczeń. W przeciwnym wypadku skutki nawet najprostszych uroków mogą być opłakane. Używaj magii rozsądnie I pamiętaj, że nie wszystko da się wyczarować
Istnieje wiele rodzajów zaklęć. Są zaklęcia awaryjne, żywiołów, związane z użyciem różnych przedmiotów. Wiele z tych kategorii poznasz dopiero, jak będziesz starszy, ale już na samym początku ważne jest, aby przykładać jak najwyższą wagę do nauki zaklęć. Po każdym przerobiony przez ciebie rozdziale czeka sprawdzian umiejętności magicznych. Arkusze zamieszczone w tym podręczniku są chronione specjalnymi zaklęciami. Kiedy do niego przystąpisz, testowana część materiału zniknie czasowo z podręcznika, a arkusz sam dokona oceny twojej wiedzy. Jeżeli nie opanujesz umiejętności z danego rozdziału w dostateczny stopniu, podręcznik nie pozwoli Ci przejść dalej.

Mam nadzieję, że z tą książką nauka zaklęć okaże się dla ciebie bardzo przyjemna i owocna. Życzę samych sukcesów!
Autor

Księga Zaklęć - stopień pierwszyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz