Part 6

107 5 1
                                    

- daniek

"We zitten bij elkaar in de klas!" Roept lisa. "Jaa" zegt sanne. "Ik had het niet tegen jou" zegt lisa tegen sanne. Sanne haalt haar schouders op en borstelt haar haren. "En ook bij daan" gilt lisa. "En bij die nieuwe, dolinka ofzoiets" zucht ik. "Ik mag haar nu al niet" sanne kijkt me raar aan. "Jij hebt gewoon te snel je mening, bovendien mag je niemand behalve lisa, en lisa mag je alleen als je haar nodig hebt" zegt sanne. "Je bent gewoon jaloers dat jij niet populair bent" zegt lisa. "Laat haar maar" zeg ik tegen lisa.

- dolinka

Ik kijk daan aan. "Uuuhm ja ik zal voorzichtig zijn" zeg ik en ik lach een beetje lomp. "Mooizo" zegt daan en hij loopt de trap op. "Kom je?" Vraagt hij. "Je kunt wel naar mijn kamer, we hebben vandaag vrij en niemand zal het merken" zegt hij als we voor 102 staan. Ik twijfel even maar knik dan. We gaan naar binnen. "Hoi, ik ben rein" zegt een kleine, blonde jongen. "Dolinka" antwoord ik. Een lange, bruine jongen geeft me een hand. "Ik ben owen" verteld hij. Ik lach naar hem. "Nils" zegt een jongen met bruine krullen. "Ze noemen me daan" zegt daan. Ik lach. "Ga zitten" daan trekt me mee naar zijn bed. "Hoe vind je onze school?" Vraagt rein. "Superleuk, ook leuke mensen" zeg ik vrolijk. "Ja, heel erg leuke mensen! Alleen zou ik uitkijken voor lisa en daniek, die zijn niet zo aardig" zegt nils. Owen knikt instemmend. "Dus, we zitten bij elkaar in de klas! Leuk he?" Zegt daan en blij knik ik. We praten best lang. "Ik moet gaan, giulia, marjolein en britney weten niet waar ik ben" zeg ik. Ze nemen afscheid en ik loop naar mijn kamer. "Waar was je?" Vraagt marjolein. "Oh gewoon, beetje rondlopen" lieg ik. "En nu waar je echt was?" Zegt giulia. Ik kijk ze alledrie even aan. "Jullie zeggen het toch tegen niemand he?" Ze schudden hun hoofd. "Blijft geheim" verzekerd britney me. "Oke.. Ik was bij daan" geef ik toe. "Wacht... Is daan je vriendje?" Vraagt giulia verbaasd. Ik schud mijn hoofd. "Ik vind hem wel heel leuk" zeg ik.

New class, new loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu