Part 7

100 6 2
                                    

- daan

De bel gaat. Ik gooi de dekens van me af en loop naar mijn kast, waar ik mijn schoolkleding uit haal. Ik pak schoenen en loop met rein, nils en owen de trap af. Alle leerlingen staan om het meldingenbord heen. Gelukkig ben ik lang en kan ik over ze heen kijken. "H2-lokaal 025" staat er. We lopen naar het ontbijt. Als ik klaar ben zeg ik dat ik alvast ga. Ik loop uit beeld voor de jongens en zoek dolinka. Ik zie haar tegen een muur geleund staan. Als ze me iet komt ze naar me toe. "Ik zocht je al" zegt ze en ze lacht. Ik pak haar hand en trek haar mee naar een achterdeur. "Kom" zeg ik en ik neem haar mee naar buiten. "Wauw" zegt dolinka als we in een bos uitkomen. "Mooi he?" Zeg ik en ik lach naar haar. Ze knikt. "Hoe heb je dit gevonden?" Vraagt ze. "Na een paar jaar ken je alle uitgangen" antwoord ik. Na een tijd rondlopen trek ik haar mee naar de school. "Het is bijna tijd" zeg ik en we gaan het gebouw in. Ik kijk haar twijfelend aan, en geef dan een kus op haar wang. "Tot in de les" zeg ik en ik loop weg.

- dolinka

Ik leg mijn hand op de plek waar hij me kuste. "Ongelofelijk" fluister ik. "Wat is ongelofelijk?" Vraagt iemand. Ik draai me om. Er staan 2 meisjes. Een van ze heeft bruine ogen en gekruld blond haar. De andere heeft dezelfde krullen, alleen dan in het bruin, met blauwe ogen. De blonde gooit haar hoofd naar achteren. "Ohja, ik heb me niet voorgesteld" zegt ze. "Ik ben isis" voegt ze er aan toe. "Hoi isis" zeg ik. "Eva" zegt het andere meisje. "Heb je iets met daan?" Vraagt isis. "Ik uhm.. Ik moet.. Mijn vrienden wachten op me" zeg ik en ik loop weg.

New class, new loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu