Okulun ilk günüydü. Daha doğrusu lise hayatımın ilk günü. Oldukça heyecanlıydım. Yeni okulum, yeni arkadaşlarım ve yeni öğretmenlerim olacaktı. Değişikliği pek sevmediğim için biraz da endişe vardı. Alıştığım düzenden ayrılmak benim için her zaman sinir bozucuydu...
Annemle beraber okulun içine girdik. Erken geldiğimiz için biraz beklemek zorunda kaldık. Bizim gibi 5-6 veli ve çocuğu da ordaydı. Fazla kişi yoktu. Okulda 2 kişiyi tanıyordum. 10.sınıflardan Sinan ve yeni sınıf arkadaşım Gamze. Sinan'la aynı sokakta oturuyoruz ama pek muhabbetimiz yok. Gamze'yle de Facebook'ta eski sınıf arkadaşım Burak sayesinde tanıştım.
Zamanın geçmesini beklerken Gamze'yi görmemle gülümsedim ve yanıma geldi. Annemle annesi muhabbet ederken bizde utançtan birbirimize bakıp gülümsüyorduk. (sjfjsljd :d)
Müdür'ün gelmesini beklerken bir çok arkadaşla tanıştım. Bazıları Ortopedi bölümünde bazıları ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ bölümündeydi.
Ben kendimi tanıtmadım.
Adım Burcu. Lise'ye bugün itibariyle başladım. Bu okulda ATT bölümünde okuyorum.
Müdür nihayet gelmişti. Müdür Yardımcısı yani Ufuk Hocamız (:D) sıralara girmemizi söyledi. İçeride bir kaç öğrenci vardı ve dışarı çıktılar. Müdür konuşma yaptıktan sonra sınıflara girdik. O günü tanışmak için geçirmiştik. 11 gibi eve dağılacaktık. Ortopedi sınıfından bir kaç kişi dışında kimseyi görmemiştim. Gözlerinin önündeki mavi çerçevelerle, uzaktan izlediğim başımın belasını görene kadar...