2.kapitola

1.5K 73 6
                                    

Cindy
Bylo mi hrozně, máma s tátou mě zase zbili protože se jim v práci nevedlo. Bolel mě dost kotník a pravé zápěstí. Určitě jsem měla ruku zlomenou a nevím co s kotníkem. Začala jsem brečet a asi po 3 min. vyčerpáním usla.

Edward
Carlisl nám řekl ať se s ní sblížíme a mi jsme s tím nápadem souhlasili

Cindy
Ráno jsem se vzbudila a zjistila že mě ruka s kotníkem bolí ještě víc jak včera. Opatrně jsem dokulhala do koupelny a udělala vše potřebné. Pak jsem si připravila do školy, oblékla se a kulhavě vyrazila.

 Pak jsem si připravila do školy, oblékla se a kulhavě vyrazila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Alice

Vydělá jsem jak pomalu Cindy přikulhala do třídy. Ostatní z mé rodiny si toho zřejmě také všimli protože se k ní společně se mnou rozešli. Chudák měla v očích slzi a celá se třásla. Jazz ji vzal do náruče i když nechtěla a společně s nima jsme se všichni vydali k autu. Sice jsme věděli že nemáme opouštét školu ale opravdu jsem se o Cindy báli. Nasedli jsme do auta a jeli k nám domů jelikož byl Carlisl s Esme doma a tak se na ní mohli podívat. Cestou jsme se chtěli Cindy zeptat jak se jí to stalo ale ona usnula.

Carlisle
Užíval jsem si společně s Esme klidu, když jsem pomocí svých upířích smyslů zaznamenal že někdo zaparkoval před domem. Zdálo se že to i Esme postřehla a tak jsme se vydali dolů kam právě přicházeli Emmet, Rose, Edward, Bella, Alice a Jezz s dívkou v náruči. ,,Kdo je to?" zeptal jsem se jich. ,,Cindy, spolužačka že třídy, nejspíš má něco s kotníkem a pravým zápěstím. ,,Dobře podívám se na ni" řekl jsem a vzal si ji z Jezzovi náruče.
V mě pracovně jsem jí položil na lehátko a prohlídku ji. Měla na sobě spoustu modřin a já si k sobě zavolal Esme, která když ji viděla úplně se zalekla. Ihned se zeptala co se jí stalo a já jí řekl že nevím jenom že má zlomené zápěstí a kotník. Poté jsem jí obvázal místa kde má zlomené kosti, vzal si ji do náruče a odnesl ji do pokoje pro hosty.

Cullenovi a CindyKde žijí příběhy. Začni objevovat