Cindy
Už jsem byla na cestě zhruba 20 min., když jsem za sebou uslyšela rychlé kroky. Ohlédl jsem se a za sebou uviděla vysokého chlápka, který si mě podivně prohlížel. ,,Potřebujete něco?" zeptala jsem se. On jen zakroutil hlavou a udělal krok blíž ke mě. Já jsem lehce škubla s otěžemi a Ace se rychle rozjel domů. Poté co jsem dojela k domu zavedla jsem Ace do stáje a tam ho,i vyčistila. Pro jistotu jsem ho nechala ve stáji a ne ve výběhu, kvůli tomu chlámkovi. Zamkla jsem stáje a rychle vešla zadním vchodem do domu a rozešla se ke svému pokoji. Pak mě ale odchytil Esme a zeptala se jestli nemám hlad. Já jsem řekla že ne a pokračovala ve své cestě. V pokoji jsem za sebou rychle zamkla dveře a sesunula se podél nich na zem. Hned na to někdo chtěl vejít, ale já mu bránila zamčenými dveřmi. Ještě zaťukal a ozval se Jezzův hlas. ,,Cindy otevři já vím že si za dveřmi." Raději jsem nic neříkala. Nejspíš se za dveřmi sešel i zbytek rodiny, jelikož jsem za nimi slyšela jak si povídají. Pak bylo najednou ticho. Řekla jsem si že asi dostali rozum a tak jsem se chtěla jít osprchovat, když mě najednou někdo chytil za ramena. Hrozně jsem se lekla a vykřikla. Naštěstí to byl jen Edward a tak jsem si oddechla. Ale pořád mi vrtalo hlavou jak se sem dostali. Nechala jsem to být a chťěla se rozejít do koupelny, když se za mnou ozval Edward. ,,Proč si nám nechtěla otevřít, stalo se něco?" Jen jsem zavrtěl hlavou a on podezřívavě přikývl a odešel. Byla jsem ráda že to dál neřešil a tak jsem zalezla do koupelny, svlíkla se a umyla jsem si tělo a vlasy. Poté jsem vylezla s ručníkem kolem vlasů a těla a vešla do pokoje kde jsem měla už připravené oblečení od Alice.Vzala jsem si ho na sebe a šla za Ace a tam jsem si k němu sedla a vyndala si blok kam jsem ho malovala. Už jsem ho měla domalovaný a nějak na mě padla únava a tak jsem si řekla že na chvilku zavřu oči. No samozřejmě že jsem v té stáji usla.
Emmet
Cindy se zavřela v pokoji a tak náš všechny zajímalo co se stalo. Stáli jsme za dveřmi a ptali se co se stalo. Ona nám neodpověděla a tak jsme se domluvili že až bude chtít tak nám to řekne sama. Odešli jsme tedy do obýváku a čekali až vyjde z pokoje. Edward řekl že se za chvíli vrátí a tak jsme jen přikývli. Po chvíli někdo začal scházet že schodů a my se tam podívali. Stáli tam Edward s trochu starostlivým výrazem. Zeptali jsme se co se stalo. On jen odpověděl že mu Cindy přijde divná. ,,Až přijde dolů tak si s ní promluvíme" řekla Esme. My jen přikývli a přemýšleli proč se asi Cindy může chovat divné. Když po hodině stále nevycházela šli jsme se za ní podívat. Mysleli jsme že spí, ale v posteli nebyla a ani nikde v pokoji. Začali jsme se o ní bát vzhledem k tomu že měla otevřené okno. Vykoukl jsem z okna a všiml si že se ve stáji svítí. Společně s ostatními jsme vyskočili z okna a nezlyšně dopadli na zem. Rozešli se a nakoukli do stáje. U Aceova boxu spala Cindy opřená o zeď. Pobaveně ale i starostlivě jsme na sebe pohlédli a Carlisle si ji vyhoupl do náruče, zhasl světla ve stájích a rozešel se zpátky k domu. Poté ji položil do její postele a přikryl ji.
ČTEŠ
Cullenovi a Cindy
FantasyCindy je 16-ti létá dívka, která je už od svých 10-ti let týraná svými rodiči, jelikož je jiná než ostatní. A ptáte se proč je jiná? (Protože už když se narodila měla světle růžové vlasy a i její oči jsou také takové-kvůli nim musí pořád nosit tmavě...