10.kapitola

1.1K 56 27
                                    

Chťěla bych vás ještě obeznámit s tím, že jak jste si už všimli tak Cindy a vlastně nikdo v mém příběhu teďka nechodí do školy. Důvod je ten, že zrovna začali prázdniny a já to tam nějak zapoměla dát. Snad se moc nezlibíte. Nojo je to můj první příběh a já tam mám prostě mezery. A taky se omlouvám za to že píšu až teď. Prostě jsem buď neměla čas kvůli škole a nebo teď kvůli prázdninám. Děkuji za přečtení.❤

Cindy
Dojeli jsme na místo mě neznámé. Když jsme vystoupili, tak mě James zavedl do té budovy kde jsem se dozvěděla že jdeme na motokáry. Byla jsem z toho fakt nadšená jelikož jsem to vždy chtěla zkusit. ,,Moc děkuji Jamesi že jsi mě sem vzal. Vždycky jsem to chtěla zkusit, ale zatím nebyl čas. A teď jsem tady. Moc,moc ti děkuju." Poděkovala jsem mu ještě asi tísíckrát a on se jen usmíval a říkal že je to dobrý a tak jsem to už nechala být. Poté jsme asi do 17:00 jezdili. Moc jsem si to užila. ,,Děkuji ti za krásně strávený den Jamei (Džejmí)." řekla jsem a objala ho. ,,Nemáš zač Cindy a jsem rád že jsi s to dnes užila. Hele chtěl jsem se zeptat jestli nechceš zítra společně s Aceem přijet k nám no a že by jsme se třeba jeli projet nebo tak něco?" Zeptal se mě James. ,, Jo moc ráda už se těším, no tak třeba ve 12 budu u tebe?" Zeptala jsem se naopak já. ,,Dobře už se moc těším, ale teď už by jsme měli jet už je celkem pozdě." ,,Jo to by jsme asi měli." Řekla jsem a nastoupila do auta, kam se posadil i Jamei. Poté nastartoval a vyjeli jsme. Po cestě jsme se ještě domluvili na tom co budeme zítra dělat. Pak mě vyhodil před domem a já šla do stájí, kde jsem dala Aceovi napít a najíst+jsem ho ještě přečistila a pustila do výběhu. Pak jsem šla domů směrem do pokoje a modlila se k Bohu, i když nejsem věřící, abych nepotkala nikoho z rodiny. Bohužel mé prosby nebyli vyslyšeny. Před dveřmi mého pokoje stáli všichni a zřejmě čekali na mě. Jen jsem protočila očima a zpustila: ,, No tak chcete mi něco říct nebo co?"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 08, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cullenovi a CindyKde žijí příběhy. Začni objevovat