Vai raksti fantastisku stāstu, kurš ir pelnījis vietu LWA? Varbūt zini kādu, kurš to dara? Šeit, pie katras nominācijas vari nominēt stāstu.
Lūdzu ievērot noteikumus, kas minēti nodaļā "Noteikumi un prasības".
Kā pieteikt grāmatu?
Komentē pie vajadzīgās sadaļas šādi: "Es nominēju @username grāmatu 'stāsts'."
Nominācijas priekš LWA:
1.Fanfiction! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko fanfiction sadaļas grāmatu!
2.Romance! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko romance sadaļas grāmatu!
3.Lgbt+! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko lgbt+ sadaļas grāmatu!
4.Action! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko action sadaļas grāmatu!
5.Adventure! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko adventure sadaļas grāmatu!
6.Fantasy! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko fantasy sadaļas grāmatu!
7.Horror! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko horror sadaļas grāmatu!
8.Imagines! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko imagines sadaļas grāmatu!
9.Non-Fiction! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko non-fiction sadaļas grāmatu!
10.Random! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko random sadaļas grāmatu!
11.Poetry! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko poetry sadaļas grāmatu!
12.Teen Fiction! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko teen fiction sadaļas grāmatu!
13.Vampire! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko vampire sadaļas grāmatu!
14.Werewolf! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko werewolf sadaļas grāmatu!
15.Cits! Komentē šeit, ja vēlies pieteikt labāko grāmatu ar kādu citu sadaļu!
•Droši komentāros varat uzdot jautājumus, mēs uz tiem atbildēsim!•
STAI LEGGENDO
Latvian Wattpad Awards 2018.
SaggisticaLatviešu grāmatu popularizēšana! Piesaki savu grāmatu, sava mīļākā rakstnieka grāmatu vai vienkārši grāmatu, kas tev patīk, lai to redzētu arī citi!