i am Groot...

71 5 4
                                    

I am Groot. I am Groot am I Groot I am Groot, and, huh, I am Groot. I am Groot. I am Groot, I am Groot and I am Groot, of course.

I am Groot, I am Groot I am Groot. I am Groot, I am Groot ? I am Groot I am Groot, I am Groot for I am Groot. But I am Groot, and I am Groot :

"I am Groot ? I am Groot !!"

I am Groot, I am Groot and I am Groot. I am Groot. I am Groooot...! 

I am Groot I am Groot. Then I am Groot I am Groot, I am Groot. I am Groot I am Groot, I am Groot. I am Groot, I am Groot !

"C'mon, I am Groot. I am Groot I am Groot ?

- I am Groot", I am Groot while I am Groot.

I am Groot : I am Groot I am Groot, cuz I am Groot. I am Groot, I am Groot.

"Why I am Groot ? 

- I am Groot...

- I am Groot. I am Groot since I am Groot. I am Groot ?

- I am Groot !!"

I am Groot, and I am Groot too. I am Groot I am Groot, I am Groot. I am Groot. I am Groot, I am Groot I am Groot. I am Groot again.

"Yeah, I am Groot. I am Groot I am Groot... I am Groot. Annnnnd... I am Groot."

I am Groot and I am Groot.

"I am Groot. I am Groot ? I am Groot I am Groot I am Groot. I am Groot."

I am Groot. I am Groot, then I am Groot. I am Groot, I am Groot. I am Groot I am Groot I am Groot, I am Groot, I am Groot I am Groot. I am Groot, to I am Groot I am Groot. I am Groot and I am Groot, I am Groot.

i am Groot !! I am Groot I am Groot ? I am Groot...

i am Groooot ! 

I am Groot -Où les histoires vivent. Découvrez maintenant