Lisa
Evet yeni bir gün yeni bir yaramazlıklar.Parmak uçlarıma basarak Jisoo unnienin odasına girdim.Aaaa yanlış anlamayın.Niyetim tabiki onu korkutmak değil.Bu nasıl takılıyodu acaba? Yaaa ama abi ben Koreli Değilim.Vatan Hainleri.Pislikler.Neyse şimdi geçen aydan kalan çorapları onun burnuna sokma zamanı.Kötü kadın gülüşü tamam.Ve töbe bismillah.Lan bu koca Yürekli unniem bana yastığı ile koşuyor.Ve müko ben evde beni kurtarın diyerek kötü kadın kahkaları atmadım.
Jennie
Kim beni uykumdan uyandırıyor.Lisaaa.Neyse sakinim.Elime okvalayı aldım.Zaten yeni temsilciler gelecek birde bunlarla uğraşamam.Ama kedili pjamalarım çok güzel değil mi ya?
Rose
Yurda girdiğimde hala o çocuğun etkisindeydim.Kumral Saçları kestane gözleri ama sevgili yasağı var.Lanet olsun yasak.Ve bağrışama ile düşüncelerimden çıktım.Şirkete gitmemiz gerektiğini söyledim.Tabi hepsi hazırlanmaya.Korumalar ile arabaya bindik.Ve Arabanın penceresinde gülümseyen yüz.
Yazar
Genç kız şirkete girdi arkadaşları ile.Arkasını Döndüğünde gördüğü yüzle şok oldu.Bunca Yıldır ANCA mı aklına gelmişti.Özlemini gizlemeye çalışarak Zümrüt yeşili gözlere baktı.Ama dik durmalıydı....Genç adam dondu kaldı.O çok değişmişti.Özlemle bitter çikolatısı gözlere baktı.
Acaba ne yapmalıydı...
Toplam 153 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BlackPink ile 4 türk erkeği
Teen FictionEvet.Bir BTS klişesi ama neden Blackpinkde de Olmasın ki...